Brandurile sunt mulţumite de Instagram Ads

Brandurile sunt mulţumite de Instagram Ads



Conform articolului din AdWeek putem observa câteva declaraţii ale unor oameni din spatele brandurilor:

It was a delight for us that we reached that elusive audience. We felt like this was a great investment, one that complemented our overall media strategy. – Juliet Corsinita, Taco Bell Marketing VP & Head of Media

It’s one of the best visual platforms for social. The initial budget was modest, but based on the success, we are going to increase the spend as we head into summer. – Craig Brommers, Hollister SVP of Marketing.

We’ve had huge organic success on Instagram in Thailand. And we are constantly experimenting with how paid can amplify our global content. – Blake Cahill, Head of Digital at Philips.

Iar acum hai să analizăm puţin cuvintele cheie din fiecare declaraţie. Pentru că presimt că lucrurile parcă nu s-au înţeles în totalitate atunci când vine vorba de comunicarea pe Instagram. Sunt de acord cu faptul că investeşti acolo unde e target-ul tău dar nu şi unde target-ul tău se pierde în mulţime.

1. Reached that elusive audience

Dacă ai un target care nu foloseşte Instagram atunci pur şi simplu nu are rost să începi să comunici pe Instagram. Teoria “păi suntem şi acolo” poate fi una viabilă dar nu te aştepta atunci să-ţi dea rezultate. Aşadar, dacă targetul tău nu este pe Instagram atunci nu are rost să foloseşti Instagram. Iar dacă tot foloseşti Instagram şi nu investeşti sufieciente resurse atunci nu te aştepta la rezultate.

2. One of the best visual platforms for social

Da, Instagram e un generator de emoţie vizuală. Da, Instagram are un engagement mult mai mare cu brandurile. Dar ce-ar mai fi de comentat şi obiectat aici? Ahhh da…depinde de tine dacă e “the best visual platform”. Iar pentru asta ajung la punctul 1 unde subliniez ideea dacă nu investeşti diferite resurse atunci nu te aştepta la rezultate.

3. Constantly experimenting

Experimentul e cel mai bun lucru care te poate ajuta să-ţi dai seama dacă funcţionează sau nu. Cele mai multe branduri pe Instagram au reuşit să se facă văzuţi în momentul în care au experimentat ceva. Avem exemple ca şi Mazda, OldSpice şi Ralph Lauren.  Experimenază – dar cu cap şi lucrează doar cu cei care cunosc business-ul de Instagram.

Comments are closed.