Mazda Canada – o campanie bună pe Instagram

Mazda Canada – o campanie bună pe Instagram



Mazda Canada a învăţat din greşeli şi şi-a dat seama că o campanie de lungă durată poate să aducă o creştere de 302% pe contul de Instagram.

Hai să analizăm puţin propoziţia de mai sus.

1. Mazda Canada a învăţat din greşeli şi…

După ce au făcut aceeaşi greşeală pe instagram pe care o fac aproape toate conturile de instagram de maşini (acelaşi tip de fotografie, acelaşi unghi, aceeaşi photoshopeală) cei de la Mazda s-au convins că trebuie să iasă din anonimat. Aşa că au propus să schimbe puţin strategia de comunicare pe Instagram.

2. …şi-a dat seama…

Din păcate multe campanii lansate pe Instagram au o perioadă foarte scurtă (între minim 2 săptămâni şi maxim 1 lună). De ce? Poate pentru că nu e atât de eficient ca şi Facebook, blogurile sau youtube? Poate că target-ul nu e pe Instagram şi atunci nu trebuie să se investească foarte mult în acest canal? Fiecare brand îşi cunoaşte inside-urile şi îşi setează priorităţile de comunicare pe reţelele de socializare.

3. …că o campanie de lungă durată…

Cei de la Mazda Canada au lansat o campanie începând cu 17 decembrie şi terminând în 28 martie. Sub numele “The Long Drive Home” au comunicat cu fanii cam aceeaşi chestie pe care oricum o comunicau pe Instagram, de la evenimente pe care le-au sponsorizat până la evenimente de impact internaţional (Super Bowl, Auto Show etc) sau chiar şi QA cu fanii. Adică au mers pe ideea “dacă tot comunicăm cu fanii pe Instagram hai să o facem într-un stil mai interesant“.

4. …poate să aducă o creştere de 300% pe contul de Instagram.

În urma campaniei, urmăritorii contului de Instagram @mazdacanada au crescut cu 302% iar unul dintre ei a primit maşina vedetă a campaniei.

Video Studiu de caz:

Concluzie:

When you look at a platform in a new way, people take notes.

Iar dacă vreţi să vedeţi cum arată campania just click here and scroll (musai cu telefonul pentru că are un impact mai fain)

Leave a Reply

Your email address will not be published.