Cum să folosești Instagram Reels pentru a-ți crește contul

Cum să folosești Instagram Reels pentru a-ți crește contul



Într-o încercare de a concura cu TikTok, Instagram a lansat la jumătatea anului trecut Instagram Reels. Astfel, rețeaua a permis înregistrarea de clipuri video de scurtă durată și editarea lor cu o varietate tool-uri creative și efecte audio sau vizuale. Pentru că este considerată, încă, o funcționalitate destul de nouă, Instagram o promovează intens. Și dacă ești un creator de conținut sau un brand poți profita de acest lucru. 

Iată și 10 sfaturi pentru a face Instagram Reels care să te ajute să-ți crești numărul de urmăritori și interacțiunea pe rețea. 

1. Întotdeauna distribuie Instagram Reels și pe feed-ul tău. 

Acest lucru va genera interacțiune mai multă de la urmăritorii tăi. Implicit îți va crește șansele să ajungi pe pagina de Explore. Nu uita să distribui clipul și pe Stories.

2. Încurajează interacțiunea cu video-ul tău. 

Oamenii sunt dornici să-și exprime părerea. Pentru a genera interacțiune, poți să le spui urmăritorilor tăi să dea double tap dacă sunt de acord cu ceea ce spui, să spună care sunt preferințele lor în comentarii. 

3. Creează Instagram Reels care să fie urmărite de mai multe ori.

Instagram ține cont de câte ori utilizatorii tăi se uită la un video. Cu cât acest număr de oameni este mai mare, cu atât algoritmul va înțelege că este un conținut de calitate. Mai ales, unul care menține atenția utilizatorilor. Așa că, asigură-te că Instagram Reels-urile tale sunt creative, prezintă conținut util, interesant, care amuză sau conțin un factor surpriză. Un alt truc în acest sens ține de editarea video-ului astfel încât să existe o tranziție lină între final și început (să se poată urmări în loop). 

4. Folosește hashtag-uri relevante pentru conținutul și urmăritorii tăi. 

Bineînțeles, ajută să folosești hashtag-urile cele mai populare. Dar, asigură-te mereu că sunt relevante pentru Instagram Reels-urile tale. Și, în special, pentru publicul pe care vrei să-l atragi pe pagina ta. Documentează-te dinainte ce hashtag-uri ai putea folosi. Pentru inspirație, poți verifica ce folosesc și alți creatori populari pe nișa ta de conținut. 

5. Folosește melodii sau sunete de fundal populare pentru Instagram Reels. 

Deși Instagram nu este la fel de optimizat ca TikTok pe partea de muzică, creatorii au observat că sunetele populare de fundal ajută. Astfel, Instagram Reels care folosesc trending sounds au șanse mai mari să ajungă în zona de Explore. 

6. Folosește text sau subtitrări peste video. 

Nu toată lumea are posibilitatea să asculte cu sunet un clip. Așa că, pentru a te asigura că le reții atenția urmăritorilor tăi, adaugă text sau subtitrări. Mai ales dacă ai Instagram Reels în care vorbești pe toată durata video-urilor. În plus, adaugă o descriere relevantă pentru clip. Eventual, una în care vii în completarea informațiilor din video.

7. Creează cover-uri atrăgătoare pentru Instagram Reels-urile tale. 

Acestea trebuie să încurajeze utilizatorii să dea click pe video fie printr-o imagine sau un text care să le stârnească interesul. 

8. Fii atent la tendințe sau challenge-uri și caută colaborări.

Urmărește tendințele care apar pe Instagram Reels și sunt populare cu utilizatorii. Apoi, încearcă să le adaptezi pentru nișa ta de conținut. De asemnea, interacționează cu alți creatori similari ție și participă la challenge-urile pe care le promovează. Mai mult, vezi dacă puteți colabora și face Instagram Reels împreună (colabs). Dacă aveți și nișe similare, vă puteți crește, astfel, împreună, baza de urmăritori. 

De fiecare dată când o platformă introduce o funcționalitate nouă, te va răsplăti dacă o folosești imediat. Și chiar dacă o parte din publicul care ajunge pe contul tău din tendințe sau challenge-uri nu devine fidel, tot vei obține interacțiuni și vizualizări mai multe. Acestea te vor ajuta pe termen lung să crești contul de Instagram.

9. Generează conținut în mod constant.

Indiferent de ce rețea socială vorbim, algoritmul acesteia va recompensa creatorii care postează conținut în mod constant. Scopul tuturor platformelor este de a reține atenția utilizatorilor și a-i păstra în aplicație cât mai mult timp. Astfel, dacă tu îi ajuți să facă acest lucru, postând frecvent conținut nou, vor împinge ceea ce creezi la din ce în ce mai mulți urmăritori. 

*Bonus:

Ce e foarte important de reținut este că primul Instagram Reel pe care îl vei posta va beneficia de expunere considerabilă. Acest lucru și datorită dorinței rețelei de a promova acest tip de conținut, dar și pentru a te convinge să continui să postezi. Tocmai din acest motiv, dacă nu ai făcut Instagram Reels până acum, asigură-te că primul clip este reprezentativ pentru contul tău și ce conținut urmează să creezi. 

În loc de concluzii

Dacă un tip de conținut este deja viral pe TikTok, șansele să devină viral și pe Instagram sunt foarte mari. Așa că, poți folosi sunetele clipurilor făcute pe TikTok și, apoi, doar să adaptezi video pentru Instagram Reels. Mai mult, orice tips&tricks valabile acolo, se vor putea aplica și la Instagram, deoarece rețeaua încearcă să imite cât mai mult algorimul de succes al TikTok. Inclusiv, testează acum posibilitatea de a da scroll în jos la Stories, în loc de swipe stânga-dreapta.

Dar, cel mai important, gândește-te mereu ce poți oferi urmăritorilor tăi care să fie în beneficiul lor. Fie că vorbim de conținut util, inspirațional sau amuzant. Conținutul tău trebuie să fie de calitate și să le aducă valoare.