Atunci când te porneşti la un proiect ar trebui să-ţi pui următoarea întrebare “Care este scopul?” şi găsind răspunsul îţi va fi mult mai uşor pe tot drumul proiectului.
Astfel, atunci când m-am pornit să scriu acest ebook mi-am pus următoarea întrebare “Care este scopul unui ebook despre Instagram?” şi am ajuns la două răspunsuri:
- Scopul pentru utilizatori este de a le prezenta faptul că instagram nu este doar o aplicaţie de hipsteri unde sharuieşti (distribui) poze instant, nici încă o mică magie a internetului care-l face pe orice utilizator un artist convins. Scopul este de a provoca userul să folosească într-un mod cât mai interesant şi frumos comunicarea vizuală.
- Scopul pentru branduri este de a le prezenta acest instrument, care poate fi foarte simplu ingredientul secret pentru ce înseamnă „loyalty”. De ce? Pentru că în ziua de azi totul este despre comunicare: despre ce comunici, cum comunici, de ce comunici, când comunici, cu cine comunici, pentru ce comunici. Brandurile nu mai pot vinde doar prin promoţii şi HOT SALES-uri. A venit era în care comunicarea este mama vânzărilor şi de aceea marketingul trebuie să fie întotdeauna pregătit pentru a şti cum şi ce să comunice.
Aşadar domnule Chinezu “La ce ne foloseşte un ebook despre Instagram?” oare aceste răspunsuri sunt destul de satisfăcătoare la întrebarea ta?:) şi poate apuci să bei şi tu niţel vin.