Mai mult de 150 de milioane de useri uploadează aproximativ 40 de milioane de fotografii zilnic pe Instagram. Şi acum gândiţi-vă că toate aceste postări sunt făcute doar prin telefonul mobil pe un singur canal de socializare. Nu vi se pare cam mult?
Simply Measured au lansat un studiu care analizează tacticile folosite de branduri pentru a crea un engagement mai puternic, mai bun şi mai de long shot. Ideea studiului e simplă: ce fac brandurile, cum fac şi ce putem învăţa noi de acolo?
Dacă 98% din Top 100 Interbrand 2013 folosesc Facebook şi Twitter, 73% Google+ şi 74% Pinterest vedem că 71% din top 100 branduri folosesc Instagram. Chiar dacă e pe ultimul loc în acest top putem vedea o creştere puternică de 55%. Simply Measured spun că Instagram este “the fastest-growning platform for marketers, worldwide“.
Partea interesantă e că brandurile nu sunt doar pe Instagram şi gata. 57% dintre ele folosesc regulat această aplicaţie postând cel puţin o dată pe săptămână. Peste 30% dintre aceste branduri au peste 10.000 de urmăritori iar peste 19% au chiar şi peste 100.000 de urmăritori.
Brandurile din industria auto se bucură de cel mai bun engagement – Mercedes Benz, BMW şi Audi sunt pe locul 1, 3 şi respectiv 5.
Partea interesantă a Studiului e “Lesson for Marketers” unde la fiecare capitol există o concluzie pentru marketerii care încă se gândesc dacă să folosească Instagram pentru brandurile lor sau nu.
De exemplu:
Lesson for Marketers: These top brands have found that regular posting increases your brand exposure, but there’s a point of oversaturation when you post more than once a day.
Lesson for Marketers: While you may not have Tiffany diamonds to display, these brands succeed by leveraging their creative department and other marketing assets for their Instagram photos. What work has your marketing and advertising team done that you can share on Instagram?
Studiul se poate downloada de aici