Americanii sunt pregătiţi de SuperBowl 2014. Oamenii de marketing stau cu laptopurile în braţe pentru a analiza piaţa şi a genera conţinut relevant pentru useri. Oamenii de social media sunt înarmaţi cu toate device-urile posibile pentru a pregăti următorul moment OREO. Sper doar că fanii se vor uita la meci şi nu vor sta cu ochii în ecranele device-urilor.
Sunt foarte curios care canal de socializare va avea cel mai mare impact? Desigur, acest lucru depinde cel mai mult de brandurile care vor da atenţie reţelelor de socializare.
Anul trecut am văzut un război al hashtag-urilor care a “generat”, mai mult sau mai puţin, atenţia oamenilor. Hashtag-uri care au comunicat mai mult pe Twitter decât pe Instagram. Dar oare anul acesta lucrurile se vor schimba? Instagram va reuşi până la urmă să domine Twitter-ul într-un mod cât mai direct? Cred că până acum singura reţea de socializare care conduce detaşat faţă de celelalte este Youtube.
Dar să nu uităm că pe lângă branduri avem şi cele două echipe care se vor lupta pe teren pentru supremaţie:
Echipa Denver Broncos care are peste 247,000 followers iar jucătorii ei care au conturi pe Instagram sunt: Eric Decker (173,000 followers), Von Miller (31,000 followers) şi Wes Welker (22,900 followers).
Iar pe partea cealaltă avem echipa Seattle Seahawks cu peste 318,000 followers, împreună cu antrenorul Pete Carroll (54,000 followers), Russell Wilson (432,000 followers) şi Richard Sherman (281,000 followers).
De asemenea vă las mai jos câteva conturi de Instagram de urmărit pe perioada Super Bowl 2014:
- National Football League, 770,000 followers
- Fox Sports, 28,000
- Analist NFL la FOX Michael Strahan, 148,000
- ESPN, 628,000
- “SportsCenter,” 386,000
Super Bowl | Shutterstock