Webstock. Instagram – generatorul de emoţie vizuală

Webstock. Instagram – generatorul de emoţie vizuală



– Câţi dintre voi aveţi smartphone-uri?

– Câţi dintre voi aveţi cont pe Instagram?

La un moment dat un tip din spate ridică mâna şi spune, “Eu nu am cont pe Instagram” . Nu am rămas uimit, aşteptam ca cineva să nu fi făcut cunoştinţă cu bucata asta de puzzle din social media. Aşa că mi-am propus “Provocarea mea cu această prezentare e să-l fac pe omul acela să-şi facă un cont pe Instagram”. La finalul prezentării am intrat pe twitter şi am văzut următorul tweet:

Dragă Alexandru,

Nu trebuie să te chinui să le-nţelegi folosul. Joacă-te cu ele şi găseşte-le utilitatea în ceea ce crezi tu că e cel mai bine. Restul vine de la sine.

Vineri, 27 septembrie 2013 a avut loc Webstock – cea mai mare conferinţă de social media din România unde Cristi mi-a oferit oportunitatea să vorbesc despre Instagram în panelul “Blogging & Social Media”

Aş minţi dacă v-aş spune că nu am avut emoţii. Aş minţi dacă v-aş spune că nu am visat să vorbesc vreodată la Webstock. De asemenea, cu siguranţă aş fi cel mai mare mincinos de pe această planetă dacă v-aş spune că nu-l invidiez pe Manafu pentru curajul, nebunia şi sârguinţa constantă în care pune umărul pentru un social media mai bun în România. Bravo Cristi, mă-nclin!

Mă bucur că am avut această onoare de a le vorbi oamenilor despre Instagram şi de a le prezenta de ce este un “generator de emoţie vizuală”. Sper că am mişcat nişte rotiţe şi în curând vom putea vedea cât mai multe proiecte şi branduri pe Instagram.

Mai jos aveţi prezentarea mea.

Dacă aveţi întrebări stau la dispoziţia voastră cu cel mai mare drag!

Comments are closed.