Cum au sarbatorit brandurile din America #Thanksgiving pe Instagram

Cum au sarbatorit brandurile din America #Thanksgiving pe Instagram



Până în momentul de față hashtag-ul #thanksgiving a strâns 11,100,269 de postări și cea mai like-uită fotografie este un….(tobele)…selfie!!! Ați ghicit.

Jennifer Lopez s-a uitat la cameră, și-a aplecat capul într-o parte, s-a pus în fața luminii ca să se vadă mai bine și zbang – și-a stras un selfie de 113.000 de like-uri (până acum). Desigur, nu văd like-urile asta atât de importante, mai ales că are peste 53 de milioane de utilizatori. Dar totuși, este cea mai like-uită imagine în acest an de #thanksgiving.

Însă hai să vedem cum au sărbătorit brandurile #Thanksgiving-ul pe Instagram

 

A photo posted by Google (@google) on

Google a profitat puțin de ocazie și a împins în față noul produs lansat pe piață zilele trecute.

A video posted by Warby Parker (@warbyparker) on

Warby Parker și-a adunat echipa ca să-i întrebe despre Thanksgiving.

A photo posted by gopro (@gopro) on

GoPro a arătat întregii comunități ce înseamnă să ai un GoPro în gură înainte ca să începi să mănânci.

A photo posted by Flipsnack (@flipsnack) on

FlipSnack au fost simpli și sinceri cu o fotografie care te face să te gândești într-un moment instant pentru ce ești mulțumitor.

A photo posted by MailChimp (@mailchimp) on

Serviciul de email marketing MailChimp îți arată cât de ușor poți să fii mulțumitor cu un câine în brațe.

A photo posted by Airbnb (@airbnb) on

Airbnb își îndeamnă comunitatea să își împărtășească momentele de #thanksgiving.

Și încă puțină mâncare de la Uber. Desigur, combinat cu o promoție mai delicată.

A photo posted by Beats By Dre (@beatsbydre) on

Beats by Dre sunt mulțumitori pentru sunetul familiei, prietenilor și a momentelor frumoase.

Nici brandul de fashion Tommy Hilfiger nu s-a lăsat mai prejos și le-a mulțumit fanilor pentru iubirea lor.

A video posted by Coca-Cola (@cocacola) on

Coca-Cola a dus tradiția mai departe cu un bingo dedicat mulțumirii.

O altă combinație fotografică “fatală” cu un câine + brand. Se pare că NorthFace și-au dat seama de succesul pe Instagram.

A photo posted by LEGO (@lego) on

Și cel mai bun curcan este ăla pe care-l faci din bucăți de LEGO, nu?

Cam așa au sărbătorit unele branduri americane #thanksgivignul de anul acesta. Dacă aveți și alte recomandări, propuneri, le așteptăm în comentarii!