Până în momentul de față hashtag-ul #thanksgiving a strâns 11,100,269 de postări și cea mai like-uită fotografie este un….(tobele)…selfie!!! Ați ghicit.
Jennifer Lopez s-a uitat la cameră, și-a aplecat capul într-o parte, s-a pus în fața luminii ca să se vadă mai bine și zbang – și-a stras un selfie de 113.000 de like-uri (până acum). Desigur, nu văd like-urile asta atât de importante, mai ales că are peste 53 de milioane de utilizatori. Dar totuși, este cea mai like-uită imagine în acest an de #thanksgiving.
Însă hai să vedem cum au sărbătorit brandurile #Thanksgiving-ul pe Instagram
Google a profitat puțin de ocazie și a împins în față noul produs lansat pe piață zilele trecute.
Warby Parker și-a adunat echipa ca să-i întrebe despre Thanksgiving.
GoPro a arătat întregii comunități ce înseamnă să ai un GoPro în gură înainte ca să începi să mănânci.
FlipSnack au fost simpli și sinceri cu o fotografie care te face să te gândești într-un moment instant pentru ce ești mulțumitor.
Serviciul de email marketing MailChimp îți arată cât de ușor poți să fii mulțumitor cu un câine în brațe.
Airbnb își îndeamnă comunitatea să își împărtășească momentele de #thanksgiving.
Și încă puțină mâncare de la Uber. Desigur, combinat cu o promoție mai delicată.
Beats by Dre sunt mulțumitori pentru sunetul familiei, prietenilor și a momentelor frumoase.
Nici brandul de fashion Tommy Hilfiger nu s-a lăsat mai prejos și le-a mulțumit fanilor pentru iubirea lor.
Coca-Cola a dus tradiția mai departe cu un bingo dedicat mulțumirii.
O altă combinație fotografică “fatală” cu un câine + brand. Se pare că NorthFace și-au dat seama de succesul pe Instagram.
Și cel mai bun curcan este ăla pe care-l faci din bucăți de LEGO, nu?
Cam așa au sărbătorit unele branduri americane #thanksgivignul de anul acesta. Dacă aveți și alte recomandări, propuneri, le așteptăm în comentarii!