World of Digital Summit 2021 – Day 3 – What’s here to stay

World of Digital Summit 2021 – Day 3 – What’s here to stay



What’s here to stay, ultima zi din cadrul evenimentului World of Digital Summit 2021, a adus pe scenă principii, micro contentul și normalitatea în business.

World of Digital Summit 2021 a fost primul eveniment găzduit sub noua identitate World of Digital și un adevărat maraton de 3 zile de informații valoroase de la specialiști recunoscuți în digital, marketing și comunicare. 

Citește mai jos ce au avut de împărtășit în ultima zi Word of Digital Summit 2021 Robert Dumitru, Dragoș Stanca, Valeria Tudor, Răzvan Tatoi, Matei Psatta despre What’s here to stay pe rețelele sociale, în comunicare, marketing și digital.

Robert Dumitru – What’s here to stay in digital

Prezentarea lui Robert Dumitru, head of digital la MTH Digital, s-a concentrat asupra content marketing, video marketing, Instagram și TikTok.

Din a doua jumătate a anului 2020 a observat trecerea spre video marketing. Tot mai mulți clienți ai agenției au trecut spre Youtube Ads, Instagram IGTV și Instagram Ads. Acestea au ajutat la creșterea traficului și a ratei de conversie.  

Când faci content marketing, este important să creezi conținut personalizat și o strategie care să atingă consumatorul tău (buyer persona). 

What’s here to stay este este faptul că nu orice content este content. Consumatorii au diferite nevoi în funcție de platformă. Așadar, este important să începi diferențierea în funcție de canalele pe care comunici.

Folosește-te de close friends de la Instagram ca să creezi un brand community frumos, de lungă durată.

Dragoș Stanca – What’s here to stay in media. Etică, deontologie vs. fake news and marketing

Al doilea invitat pe scenă, Dragoș Stanca, expert media cu peste 20 de ani experiență, a pus în discuție fake news și clickbait.

Cum să facem adevărul cool din nou, într-un ecosistem afectat de fake news și de clickbait?

  • Rigoare de tip paid marketplace: a cum nu îți poți face un cont pe AirBnb fără să se știe cine ești, la fel ar trebui ca și platformele globale să-ți ceară mai multe date de identificare când îți creezi un cont. Asta ar duce la responsabilizarea tuturor actorilor și i-ar face mult mai rezervați în a face afirmații mincinoase.
  • Rețele de site-uri jurnalistice: la fel ca social media, se pot construi rețele de site-uri care respectă standarde profesionale și etice. 
  • Ad-uri responsabile ar duce la demonetizarea, măcar parțială, a site-urilor fake

Tehnologia și facilitățile pe care le oferă lucrează aproape toate împotriva interesului legitim al celor care vor sa creeze conținut corect, sigur și cu valoarea editorială.

Valeria Tudor – What’s here to stay in creative industries. Normalitatea ca model de business

Pentru Valeria, owner The House PR, normalitatea ca model de business nu este negociabilă. Munca remote, programul flexibil sau 4-Day Workweek sunt câteva dintre „noile normalități” pe care le-a implementat de când a fondat The House PR.

What’s here to stay este faptul că, mai presus de cifrele și statisticile pe care le poți lua din Social Media și care pot fi uneori umflate, este necesar să promovezi conținut valoros. Acesta trebuie să țină cont de segmentare și de targetare, iar astfel să ajungă la publicul relevant pentru brandul clientului. 

Din punctul său de vedere, relația agenție-client ar trebui să fie bazată pe câteva principii:

  • Relevanță;
  • Angajament;
  • Munca în echipă;
  • Deschidere spre învățare și schimbare;

Răzvan Tatoi – What’s trending in agencies world. Cum funcționează o agenție specializată pe producție de micro content

Primul video creat de Răzvan a fost făcut în urmă cu 7 ani pentru a promova o școală de dans din care făcea parte. Între timp, a ajuns la peste 8 milioane de aprecieri pe TikTok. Ca video marketing expert, consideră că micro contentul este o variantă ideală pentru a oferi brand awareness și conversii. 

Content creation a început să fie privit mai bine, în special datorită TikTok și influencerilor.

Rețeta succesului pentru ca un video să devină viral:

  • Prima secundă din video prin care trebuie să atragi atenția;
  • Structurarea video-ului și găsirea unui copy care să respecte un storyline (să existe un punct culminant);
  • Să-ți cunoști audiența ca să știi pe ce limbaj să le comunici și ce este relevant pentru ea;

Trebuie să te nișezi pe ceva ca să poți să excelezi.

În ceea ce privește copy paste-ul conținutului între rețelele sociale, Răzvan consideră că fiecare platformă ar trebui să aibă arhitectura videoclipului diferită. Spre exemplu, la agenția lui, dintr-o sesiune de filmare generează micro content pt fiecare platformă în parte. 

World-of-Digital-Summit-Day-3-Răzvan-Tatoi

 

Matei Psatta – What’s here to stay in advertising. Digital OOH în mixul de marketing 

Matei este cofondator TPS Engage – o soluție digitală care permite accesul la sute de mii de ecrane (billboards). Spre exemplu, în cea mai recentă campanie a sa, campania lui Snoop Dogg din Times Square, a rulat vreo 3 ore și a costat sub 300 de dolari. TPS Engage oferă 80% dintre beneficiile unui billboard cu mai puțin de 20% din costuri.

Când comunici, mesajul face în primul rând diferența, la care se adaugă și modul în care completezi pe alte canale.

Ultima zi din cadrul evenimentului World of Digital a avut la bază discuții despre normalitate și principii care să completeze What’s now și What’s trending pe rețelele sociale, marketing și comunicare.

Împărtășește-ne în comentarii ce idee te-a inspirat sau care au fost speakerii tăi preferați din cadrul evenimentului World of Digital Summit 2021.