Foarte multă lumea m-a întrebat dacă-mi place noul logo de la Instagram, iar răspunsul meu de fiecare dată a fost: “DA”.
Și nu mă refeream niciodată la faptul că arată mai colorat, mai simplu, mai altfel decât e mintea utilizatorului obișnuită ci mai degrabă mă refeream la faptul că Instagram pregătea terenul pentru business. Ba mai mult decât atât, a fost nevoit să introducă cele două elemente vizuale într-un singur icon: fotografie și video. Și au reușit!
Iar uite că zilele trecute s-a confirmat faptul (încă odata) că Instagram se pregătește să atace și mai tare terenul de mobile și advertising.
Instagram a anunțat oficial că vor lansa 3 instrumente noi pentru business:
- Business Profile
- Insights
- Promote
Hai să vedem fiecare din aceste instrumente la ce nevoi răspund și la ce să ne așteptăm de la ele.
Business Profile
Brandurile vor începe să se diferențieze de conturile personale prin faptul că vor oferi posibilitatea ca urmăritorii și posibilii clienți să-i contacteze direct prin Instagram: telefon, e-mail și text. Adică va exista un buton de CONTACT chiar lângă butonul de FOLLOW și vor putea să ia legătura direct cu business-ul sau să primească direcții (GET DIRECTION) către locația magazinului (dacă e un business offline).
Insights
Mult doritele instrumente care vor începe să dea o greutate Instagramului și îi vor face chiar și pe cei mai sceptici marketeri și advertiseri să folosească Instagram. Prin aceste instrumente vor putea afla mai multe despre cine sunt urmăritorii lor, care este comportamentul lor sau chiar și informații demografice. Ba mai mult, vor putea vedea care postare rezonează mai mult cu audiența lor și vor putea să le promoveze.
Promote
Vei putea promovare postările direct prin Instagram. Iar acest lucru te va ajuta să te conectezi mai ușor cu potențiali clienți.
La imaginea pe care vrei să o promovezi, vei putea foarte simplu să introduci un buton ca să-i încurajezi pe oameni să dea click. De asemenea vei putea selecta taget audience sau să lași aplicația Instagram să-ți sugereze o audiență pentru tine.
Într-un interviu cu Adweek, Jim Squires (director of market operations Instagram) spunea că:
The way I envision this is there are a lot of businesses on the platform that may be new to advertising, or not advertising yet, and this is a straightforward, easy way to start advertising on the platform.
Momentan e într-o perioadă de anunțare și încă nici un brand nu a avut posibilitatea să încerce noile instrumente, dar cu siguranță lucrurile se vor mișca mai repede.