Cum folosesc bărbații platforma Pinterest pentru cumpărături?

Cum folosesc bărbații platforma Pinterest pentru cumpărături?



Cu toate că audiența Pinterest este predominant feminină, bărbații au început să-o utilizezeze ajungând la un procent de 27% utilizatori în SUA. Ce înseamnă asta? Pinterest ar putea reprezenta o oportunitate unică în marketing pentru brandurile care se adresează bărbaților.

Pinterest vine în sprijinul oamenilor de marketing pentru a-i ajuta pe aceștia să-și planifice strategiile de comunicare. Astfel, platforma a publicat informații noi despre felul în care bărbații folosesc Pinterest când vine vorba de cumpărături. Da, ai citit bine. Bărbații folosesc Pinterest în mod diferit față de majoritatea femeilor.

Context și date oficiale 

Conform datelor oficiale oferite de Pinterest, după încă un an afectat de pandemie, bărbații caută să-și stabilească obiective mărețe în 2022. Mai mult decât atât, aceștia sunt dispuși să cheltuiască mai mult pentru ca ideile lor să prindă viață. 

Iată și declarația oficială: 

„Studiul nostru a arătat o combinație între stabilirea intențiilor de ansamblu (să mănânce mai bine, să găsească echilibrul dintre viața profesională și viața privată) și distracție (socializează mai mult, petrec mai mult timp cu prietenii).”

Acestea sunt, desigur, obiective post-pandemie destul de universale, însă vor rămâne perturbate din cauza creșterii în varianta Omicron. Cu toate acestea, Pinterest oferă detalii specifice despre modul în care bărbații, în special, caută să-și atingă obiectivele.

Pinterest spune că:

  • 55% dintre utilizatorii bărbați caută să meargă mai des la filme
  • 55% dintre utilizatorii bărbați caută să meargă la restaurante
  • 50% caută să găzduiască petreceri acasă în 2022
  • 60% caută noi activități de făcut alături de familiile lor
  • 30% dintre ei caută să cumpere o mașină nouă

Mari sau mici, economice sau scumpe, acestea sunt lucrurile care vor face ca 2022 să se simtă ca o revenire. 

Există câteva oportunități interesante și valoroase în cadrul acestor tendințe, care ar putea ajuta la alinierea strategiei de comunicare de pe Pinterest, dacă produsul / conținutul tău se adresează bărbaților. Dacă nu te-am convins să începi să fii activ și pe Pinterest, poate te conving cifrele. 75% dintre bărbați caută să cheltuiască mai mulți bani pentru a-și atinge obiectivele în acest an.

Deși s-ar putea să nu fie punctul central al eforturilor tale de marketing, ar putea să merite să petreci ceva timp pe Pinterest și să înveți despre cele mai recente tendințe de utilizare și chiar să experimentezi câteva acțiuni.

Sursă: Pinterest.com

Ce și cum caută bărbații pe Pinterest?

În cercetările efectuate de Pinterest, s-a observat faptul că bărbații cumpără diferit față de alte categorii de public. 

Pentru a găsi răspunsul la întrebare, Pinterest oferă 3 idei cheie:

  • Utilizatorii bărbați sunt foarte conștienți de brand și vor plăti mai mult pentru mărcile pe care le cunosc și în care au încredere. Dacă vrei să ajungi în aria lor vizuală, asigură-te că distribui conținut care îi ajută să ia o decizie rapidă și încrezătoare.
  • Bărbații efectuează mai puține căutări înainte de a face o achiziție. Adică sunt dornici să ajungă la subiect mai repede în tot acest proces. De exemplu, dacă ei caută o jachetă, vor face mai puține căutări despre tendințele de moda înainte de a alege.
  • Personalizarea este motorul succesului. 85% dintre utilizatorii bărbați susțin că Pinterest i-a ajutat să-și găsească articolului potrivit pentru ei.

Cu toate că alte platforme au o acoperire mai mare și mai mulți utilizatori, merită să remarci și să folosești aceste tendințe. Iar dacă crezi că sunt potrivite pentru brandul tău, experimentează-le. 

Noi îți ținem pumnii să faci campanii creative!

_____
Sursă poză de copertă: Ijeab, Freepik.com