Una dintre cele mai simple moduri de a interacționa cu comunitatea ta este folosirea poll sticker pe Instagram. Poll sticker, sau autocolantul de sontaj este un instrument valoros care te ajută să creezi conexiuni cu urmăritorii tăi. Practic, acesta îți permite să sondezi audiența în poveștile pe care le creezi.
Așadar, acest articol este despre cum să folosești poll sticker ca să generezi cât mai mult engagement din partea comunității tale.
Cum adaugi poll sticker pe Instagram Stories
- Click pe pictograma „+” din partea de sus a feedului de pornire Instagram și selectează „Story”.
- Apoi, fă o fotografie sau selectează conținut media existent din camera foto;
- Caută poll sticker;
- Deasupra sondajului adaugă întrebarea pe care vrei s-o adresezi audienței;
- Adaugă fiecare răspuns din care vor putea alege urmăritorii tăi;
- Click pe „Terminat”;
- Postează story.
Pentru a vedea rezultatele sondajului, glisează în sus povestea publicată care conține sondajul.
Mai departe, urmează să-ți prezentăm câteva moduri prin care poți folosi poll sticker pentru a crește rata de engagement a contului tău. Apropo, dacă vrei să înveți cum să-ți crești comunitatea, ai aici un articol valoros care să te ajute.
- Promovează o postare pe blog, un articol sau un ghid publicat;
- Creează suspans pentru o viitoare lansare sau colaborare;
- Colectează feedback din partea comunității tale;
- Joacă-te „This or that”;
- Educă-ți comunitatea cu privire la un subiect.
Ideea 1: Promovează o postare de blog, un articol sau un ghid publicat
Ai publicat un articol nou pe blog? Sau ai creat un ghid util pe care ai vrea să-l dai mai departe? Folosește poll sticker ca să vezi dacă urmăritorii tăi l-au citit.
Ideea 2: Creează suspans pentru o viitoare lansare sau colaborare
Dacă pregătești ceva interesant cum ar fi o colaborare nouă, giveaway sau o lansare, poți crea suspan cu ajutorul autocolantului de sondaj.
De exemplu, dacă urmează să lansezi un produs nou, poți crea un sondaj în care să-ți întrebi urmăritorii dacă vor să afle mai multe detalii. Sau pur și simplu invită-ți comunitatea să ghicească la ce anume lucrezi în prezent.
Ideea 3: Colectează feedback din partea comunității tale
Când vrei să descoperi ce anume își dorește publicul, creează un sondaj pe Instagram.
De exemplu, poți măsura interesul pentru ideile noi de conținut. În măsura în care majoritatea răspunsurilor sunt „da”, ai undă verde la implementarea ideilor.
Ideea 4: Joacă-te „This or that”
Pentru a afla mai multe despre urmăritorii tăi, inviă-i la jocul „This or that”. Pur și simplu adaugi o întrebare cu două opțiuni similare și îi inviți să-și aleagă preferințele.
Uite un exemplu: „Este locul ananasului pe pizza? Da sau Nu”
Ideea 5: Educă-ți comunitatea cu privire la un subiect
Probabil cel mai valoros conținut al zilelor noastre este cel care educă într-o notă informală, amuzantă chiar. Cât de multe crezi că știe audiența ta despre nișa în care activezi? Testează-le cunoștințele cu un sondaj.
După cum vezi, indiferent dacă vrei să crești nivelul de engagement al contului tău sau vrei doar să descoperi mai multe informații despre publicul tău, poll sticker este un ajutor valoros. Ce zici, ești gata să începi să experimentezi autocolantul de sondaje? Da sau nu? 🙂
_____
Sursă poză de copertă: Rawpixel.com, Freepik.com