Instagram a lansat Hyperlapse

Instagram a lansat Hyperlapse



Instagram a cumpărat în august Luma. O aplicaţie prin care aveai posibilitatea să realizezi un video pornind de la un anumit filtru iar după înregistrare filtrul iniţial putea fi schimbat. Însă punctul forte al aplicaţiei a fost stabilizatorul de imagine pentru video.

După aproape 1 an, Instagram a lansat Hyperlapse. O aplicaţie care te ajută să filmezi, având posibilitatea de a face video-uri tip timelapse. Ba mai mult, stabilizatorul de imagine te va ajuta să scapi de momentul acela când îţi tremură mână.

We designed Hyperlapse to be as simple as possible. You don’t need an account to create a hyperlapse. Instead, you open up straight to the camera. Tap once to begin recording and tap again to stop. Choose a playback speed that you like between 1x-12x and tap the green check mark to save it to your camera roll. You can share your video on Instagram easily from there. sursa

Ce trebuie să ştii momentan de Hyperlapse?

1. Momentan Hyperlapse este disponibil doar pentru device-urile iOS7 (iPhone 4, iPhone 4S, iPhone 5, iPhone 5S, iPad şi generaţia iPod Touch).

2. Poţi să filmezi până la 10 minute cu un iPhone 4 sau până la 45 de minute cu un iPhone 5.

3. Hyperlapse îţi oferă posibilitatea ca să alegi viteza de recording.

4. Filmările făcute cu Hyperlapse pot fi uploadate şi pe Instagram. De menţionat faptul că pe Instagram nu poţi uploada decât 15 secunde şi în format 1:1.

5. Filmările făcute şi salvate cu Hyperlapse se salvează automat în camera roll-ul telefonului. Iar de acolo poţi să uploadezi şi să distribui video-ul oriunde vrei tu, direct din device.

6. Nu există filtre sau editări în Hyperlapse.

7. Hyperlapse nu te lasă să filmezi dacă e lumină slabă sau întuneric. (vezi photo)

Ce cred eu despre această mişcare?

Lucrurile încep să-mi fie tot mai clare şi ajung la două teorii:

a. După ce Facebook a schimbat puţin regula video-urilor automate în News Feed iar Instagram a lansat aplicaţia Hyperlapse, pentru mine asta duce a declaraţie de război faţă de Youtube.

b. Sau se doreşte ca utilizatorul de Facebook şi Instagram să stea cât mai mult pe aceste canale de socializare. Hai să o luăm aşa, ce te ţine mai mult în faţa ecranului? Video sau Fotografia?. Normal că video. Aşa că partea asta de video trebuie exploatată şi dezvoltată.

Comments are closed.