În 8-10 iunie, Instagram este gazda primului său eveniment Creator Week sau „Săptămâna Creatorilor”. Evenimentul cuprinde o serie de sesiuni Instagram Live alături de creatori emergenți, branduri, conturi personale și multe altele.
Scopul evenimentului online Creator Week
Scopul evenimentului este să ofere mai multă perspectivă asupra a ceea se întâmplă în online. Totodată, vine ca sprijin pentru brandurile care vor să-și maximizeze prezența pe Instagram. (Dacă ești o afacere mică sau un antreprenor și te gândești să folosești TikTok pentru business, iată câteva sfaturi pentru tine.)
Rețelele sociale se modifică des și, odată cu actualizările lor, se modifică și algoritmii de funcționare. Cu toate că cele mai frecvente întrebări și nelămuriri despre Instagram au fost deja lămurite, există informații noi care schimbă abordarea și utilizarea Instagramului.
Instagram spune că „Săptămâna Creatorilor” este un alt element pentru a oferi suport suplimentar creatorilor pe platforma sa, pe care a crescut-o ca urmare a pandemiei COVID-19. Cu mulți artiști afectați de pandemia globală, datorită anulării spectacolelor și expozițiilor, printre alte modificări, Facebook a lansat o serie de instrumente noi, inclusiv tipping live-stream, magazine pentru creatori, noi programe de parteneriat de marketing pentru influenceri și altele.
După cum explică Instagram:
„Evenimentul de trei zile va include sesiuni precum „Cum să-ți supraîncarci comunitatea”,„Media Training 101”, „Cum să faci divertisment” , „Cum să începi un podcast” , „Cum să te descoperi pe Instagram”și „Fund My Merch Line”, în care creatorii vor putea să-și prezinte ideea de produs de vis către un juriu – iar câștigătorii vor primi finanțare petru ideile lor.”
Instagram găzduiește majoritatea sesiunilor „Săptămânii Creatorilor” pe contul Instagram Creators.
Alte surprize din partea Instagram
A doua piesă din puzzle vine din partea revistei digitale Instagram. Ca parte a evenimentului Creator Week, Instagram lansează, de asemenea, a doua ediție a revistei sale digitale „Instagram Insider”.
Prima ediție a revistei de 8 pagini a fost lansată în aprilie 2021 și poate fi descărcată gratuit. La fel ca aceasta, noua revistă digitală prezintă creatori de top de urmat, predicții de tendințe și interviuri cu vedete de pe platformă și sfaturi din partea experților.
De asemenea, revista digitală include o prezentare generală a modului în care Instagram recomandă utilizatorilor să abordeze construirea prezenței lor pe platformă într-un mod mai durabil și mai ușor de gestionat.
Cireașa de pe tort pentru marketerii digitali este secțiunea despre „Algorithm Myth-Busting” din cadrul revistei. Aceasta oferă informații, direct de la sursă, cu privire la modul în care conținutul este afișat și distribuit pe platformă.
Abia așteptăm să răsfoim digital revista și să ne punem la curent cu tendințele din acest an. Ești curios să afli ce se discută la Creator Week?