Emily White, Chief Operating Officer @Instagram are în faţa ei o provocare mare
Her challenge is to figure out how to integrate marketing without jeopardizing Instagram’s cool factor. sursa
Dânsa a declarat la Wall-Street că Instagram este pregătit pentru anul viitor să lanseze şi oportunitatea de publicitate. Well…o situaţie destul de critică pentru Kevin Systrom deoarece se află între ciocan şi nicovală. Pe o parte se află brandul mamă, Facebook, care aşteaptă să-şi scoată investiţia de 1 miliard de dolari iar pe cealaltă parte se află userii sensibili care încă se bucură de gratuitatea aplicaţiei şi mai ales de lipsa de publicitate pe această aplicaţie. Mai ţineţi minte ce s-a întâmplat când Instagam a lansat noua politică de confidenţialitate?
Emily White vede potenţialul de publicitate în următoarele funcţiuni:
1. Promoted Popular Content
2. Funcţia de Search
3. Ad Product
Totuşi, sper doar că Emily a învăţat din greşelile de la Facebook atunci când acesta a lansat oportunitatea de publicitate iar acum va pregăti pentru Instagram un mod de advertising cât mai subtil, deştept, care nu deranjează userul dar care şi satisface nevoia brandului de a fi văzut.
sursa photo