Statigram a lansat un tool util de ranking şi benchmarkin pentru brandurile care folosesc Instagram – Statigram Index.
Ce este Statigram Index?
Statigram Index oferă oportunitatea de a observa îndeaproape prezenţa unor branduri pe Instagram şi de a analiza comportamentul lor. Până acum au indexat peste 1000 de branduri din 30 de categorii.
Ce poţi face cu Statigram Index?
1. Poţi să descoperi peste 1000 de branduri din 30 de categorii într-un top updatat zilnic
2. Dacă nu ai găsit un brand anume nu e nici o problemă. Prin butonul +Suggest a new brand poţi să sugerezi un brand şi de restul detaliilor se vor ocupa cei de la Statigram.
3. Ai acces la insight-uri exclusive. Poţi analiza/compara engagement-ul făcut de branduri cu urmăritorii lor şi poţi să vezi linia creşterii de followes, media şi post pe #hashtag în diferite timeframe-uri: astăzi, ultima săptămână, ultima lună. Adică mai simplu spus: poţi să vezi mai mult decât nişte like-uri şi comentarii.
4. Poţi să urmăreşti 30 de categorii diferite începând cu fashion, food, luxury, sport şi chiar celebrităţi din lumea muzicii, top models, atleţi, actori etc.
Toate informaţiile găsite pe Statigram Index sunt updatate zilnic folosind Instagram API.
Părerea mea e că lucrurile se mişcă foarte bine pe planeta Instagram atât din punct de vedere a timing-ului cât şi a update-urilor. După ce săptămâna trecută au anunţat oficial primele ad-uri şi modul lor de a se prezenta în feed-ul utilizatorului cred că acest pas pe care Statigram l-a făcut cu Statigram Index vine ca la ţanc.
Acum e momentul de pregătire. Acum e momentul de analiză, observaţie şi de testare. Cei deştepţi încep de pe acum antrenamentul pentru meciuri, cei puturoşi se vor trezi pe teren şi vor pierde.
Dacă vreţi să citiţi mai multe despre Statigram Index vă recomand să răsfoiţi press kit-ul.
sursa photo