Cum va arăta publicitatea pe Instagram

Cum va arăta publicitatea pe Instagram



După ce Emily White a făcut o declaraţie care a deschis primul anunţ oficial către publicitatea pe Instagram, ieri s-a dezvăluit puţin din cum se vrea să fie reclama pe canalul de photo sharing.

Dacă eşti în America vei putea “gusta” puţin din ce înseamnă publicitatea pe Instagram. Deşi ciudat, chiar dacă peste 60% dintre useri sunt din afara USA-ului tot pe americani vine această onoare de “ad testing” – poate pentru că e mult mai controlabil? posibil.

Apare butonul de Sponsored cu un element grafic distinctiv

Acest buton va face diferenţa dintre postările promovate şi cele normale. El va arăta ca în imaginea de mai jos

Sponsored Instagram

Observ în comunicatul lor de pe blog că pun foarte mult accent pe “creative and engaging” dar desigur, aici intervine şi linia care spune dacă ad-ul e creativ şi/sau engaging. Cine va trage aceea linie? Cine va confirma dacă e bun de Sponsored sau nu?

Pentru că sunt doar la faza beta cu ad-urile cei care vor experimenta reclama în feed-ul lor vor avea ocazia, dacă nu le place reclama, să dea un feedback direct apăsând butonul cu cele trei punctuleţe.

Adidas, Ben & Jerry’s, Burberry, General Electric, Lexus, Levi’s®, Macy’s, Michael Kors, PayPal şi Starwood sunt primele branduri care vor avea Sponsored ads pe Instagram.

Echipa din spatele canalului de socializare se luptă pentru a face acest produs “a place where people come to connect and be inspired” şi se poate observa asta din ultimele update-uri şi noutăţi.

Dacă doriţi mai multe informaţii despre Ad-urile pe Instagram puteţi să accesaţi acest link care vă va duce către pagina oficială de “About Ads”.

Comments are closed.