Sper că toată lume a aflat că Instagram a lansat încă 5 filtre noi şi că a schimbat puţin lucrurile de administrare în aplicaţie?
Câţi dintre voi aţi suferit scăderi drastice în followersi? Well…se pare că Instagram a dat drumul la curăţenia de iarnă.
Putem citi într-un interviu care sunt conturile preferate ale lui Kevin Systrom şi un sneak peak despre viitorul aplicaţiei.
Se pare că Adweek au fost destul de curioşi despre filtrele noi de la Instagram şi au cerut o explicaţie celor din companie.
Nike, The Ellen Show şi Forever 21 sunt în top 3 branduri care au pierdut cei mai mulţi followersi.
Dacă vreţi să cumparaţi Instagram de la Facebook ar trebui să scoateţi din buzunar aproximativ 35 de miliarde de dolari.
Un alt interviu cu unul dintre cei mai urmăriţi instagrammeri din Africa.
Practici bune pentru brandurile care adoptă Instagram în 2015 – 1 şi 2.