Observ că în România încetul cu încetul brandurile încep să prindă curaj şi folosesc Instagramul. Prima oară a pornit de la Farmec cu #spiritulfarmec şi apoi a continuat cu altele. Acum îi avem pe cei de la Aqua Carpatica ce au lansat Campania #stropdeiubire.
In perioada 14-24 februarie, in cele 10 zile de iubire dintre Valentine’s Day si Dragobete, AQUA le propune utilizatorilor de Instagram sa isi arate dragostea. Dragostea inseamna sa le porti de grija celor dragi, asadar vrem ca cei care participa la acest concurs sa ne demonstreze printr-o imagine cu filtru
Mecanismul concursului este foarte simplu: toti cei care vor sa se inscrie in concurs vor uploada o fotografie pe Instagram folosind hashtag-ul #stropdeiubire care sa surprinda ceva/pe cineva drag de care au grija si o sticla de AQUA Carpatica. sursa
Puteţi urmări pe Instagram contul celor de la aquacarpatica şi pozele pe pagina lor de Facebook.
Există şi premii:
premiul I – un smartphone Samsung Galaxy S3
premiul II – apa plata (cu dragoste inclusa) pentru 6 luni,
premiul III – apa plata (cu si mai multa dragoste) pentru 2 luni.
Deci, instagrammerilor, cum arată pentru voi un #stropdeiubire
sursa photo