1080 de puncte pentru Instagram. Target: fotografii profesioniști

1080 de puncte pentru Instagram. Target: fotografii profesioniști



Scriam recent despre faptul că Instagram își părăsește zona de confort pentru că altă șansă nu are dacă vrea evoluție. Dacă nu ar face asta, s-ar chema stagnare cu iz de involuție.

1080 x 1080, the wind of change

Motivele sunt simple și le voi relua din articolul precedent, în care punctam și lăudam facelift-ul pe care l-au suferit profilele de Instagram în web mode view. Așadar, există cel puțin 3 motive pentru care Instagram a început să se uite mai atent la rezoluția pozelor și la user interface, inclusiv user experience:

1. Pozele amatorilor de fotografie cu telefonul au devenit foarte bune;

2. Piața și web designul au evoluat;

3. Fotografii profesioniști.

Ne vom opri asupra aspectului 3, și anume fotografii profesioniști. Instagram îi vrea din ce în ce mai mult și acum am un argument puternic.

Recent s-a descoperit că în structura codului Instagram se dă rezoluție de 1080 x 1080 de pixeli pozelor. Nu e încă un lucru vizibil cu ochiul liber, dar există. Deși rezoluția e acum de 640 x 640, pozele se stochează la 1080 x 1080.

Am așteptat să primesc un indiciu oficial și acum pot spune fără rețineri că se pregătește să scoată din umbră noul uprade.

An Instagram spokesperson confirmed to Mashable it is rolling out 1080 x 1080 resolution pictures across iOS and Android, up from its 640 x 640 pixel resolution requirement. That means Instagram photos are about to be bigger and more beautiful than ever.

Ce presupune noua schimbare?

Sau ce înseamnă asta pentru oamenii de comunicare, marketing și pentru branduri? Că odată cu rezoluția de 1080 x 1080 devin vizibile și detaliile care până acum erau “invizibile” datorită rezoluției mici. “Datorită” e folosit corect, pentru că spre deosebire de Facebook, pe Instagram mai putea scăpa și o poză nereușită. Nu va mai fi cazul. Va trebui să tragi la fel de multe cadre la un eveniment, precum ai trage pentru a surprinde un moment pe care să-l publici pe pagina de Facebook.

Va fi din ce în ce mai complicat. Nu imposibil, dar va trebui să transpirăm mai mult fotografie și video, în general. Soluțiile sunt simple. Fie te profesionalizezi tu, fie lucrezi cu un profesionist. Eu, spre exemplu, am decis să le combin. Pentru mine și pentru colegii mei din agenție simt că se apropie momentul în care vom face trainig de fotografie. Pentru că publicul devine din ce în ce mai pretențios și selectiv.

Pentru tine ce înseamnă aceast upgrade? Îți dă un sentiment negativ sau pozitiv? Te va ajuta cumva?