”We are thrilled to announce that the Instagram community has grown to more than 400 million strong.”
That’s a milestone.
Dap, e piatră de hotar. Doar că la ultima sută de milioane de utilizatori, printre care ‘și notabili (1, 2, 3)’, după cum spune blogul oficial, Instagramul schimbă regulile jocului. Se satură de formula 1×1 și rescoate de la naftalină poza portret. Dacă ești încă șocat, închipuieți că aveai răspunsul la întrebarea de ce mai tot timpul în mână. Tu când te dai pe telefon ții de fapt o ramă electronică în care o poză-portret încape numa’ bine. Da, sigur, poți să te mulțumești și cu-n landscape, dar sincer, de ce să piezi atâta amar de loc unde poți să arunci informație?
Și, vorbin de informație, la celebra poză cu cei doi CEO ai Instagramului de pe sediul Facebook, glumele se țin lanț, iar lanțul ține medalionul Ads for Instagram.
With a community of more than 400M, Instagram is one of the world’s largest mobile ads platforms.
Așa e, e cea mai mare. Iar cei deranjați s-ar putea să caute soluții rapide. Reclamele se vor afișa iar ținta se alege în funcție de ce conturi urmărești și ce-ți place (zic ei). Dar lasă și soluția ‘hide this’ ca să poți să-ți spui și tu cuvântul.
Din ultima sută de milioane de noi înscriși, jumate sunt din Europa și Asia. ar fi interesant să urmărim conturile grase și să furi meserie de la dânșii.
Cu toate că la noi din top 10-le prezent conturile sunt încă împărțite pe persoane publice și citătuțe motivaționale imbecile, ceea ce ne spune că mass-marketul nu e în căutare neapărată de frumos, ci de bârfă și o palmă pe spate. Dar, lumea se schimbă, moda la fel. Mai vedem.
Din 400 de milioane noi reprezentăm asta:
Mergem și noi mai departe.