44 de tipuri de conținut cu buget redus pentru rețelele sociale și numai

44 de tipuri de conținut cu buget redus pentru rețelele sociale și numai



Ești în căutare de tipuri de conținut pentru rețelele sociale? Vrei să știi ce tipuri de conținut ar funcționa cel mai bine pentru urmăritorii tăi?

Iată câteva idei de content marketing pe care le poți utiliza pentru a crea conținut valoros atât pe website-ul tău, cât și pe rețelele social media sau în e-mail-uri.

Educă-ți comunitatea prin conținut educațional

Conținutul educativ este puternic datorită utilității sale. Oamenii sunt în permanentă căutare de explicații și de soluții. Însă, conținutul educativ nu se limitează doar la manuale. 

Crearea de conținut educațional este o modalitate de impact prin care practic oferi valoare clienților și urmăritorilor tăi. 

Iată câteva exemple de conținut educațional pe care-l poți oferi începând chiar de azi:

  1. Postează un tutorial sau ghid „How to”;
  2. Răspunde la întrebările frecvente pe care le primești în legătură cu serviciile/produsul tău;
  3. Împărtășește tips&tricks despre folosirea produsului/serviciilor tale;
  4. Arată procesul de producție al produsului tău;
  5. Organizează o sesiune de AMA;
  6. Publică noutăți, știri interesante din industria ta;
  7. Articole de genul „Stiați că…”;
  8. Oferă recomandări relevante publicului țintă: cărți, filme, podcasts, seriale etc.
  9. Rezumă un webinar;
  10. Oferă recomandări de sporire a activității;
  11. Împărtășește citate celebre;
  12. Postează statistici din domeniul tău;
  13. Postează exemple de „Așa nu”, „Așa da”;
  14. Provocări de tipul „Mit sau Adevăr”;
  15. Conținut prin care prezinți curiozități din domeniul tău;

Mai multe idei despre cum să creezi conținut educațional în social media găsești în acest articol.

Oferă conținut amuzant comunității tale

Conținutul amuzant, de divertisment, este acela distractiv. Aici intră jocurile, memes, reels și TikToks.

Iată câteva exemple concrete de conținut amuzant:

16. Creează un meme pentru domeniul tău de activitate/produs sau serviciu;
17.
Distribuie o glumă sub formă de text, video sau poză;
18. Organizează o provocare pentru urmăritorii tăi. De ex. „Ce poți spune la un examen, dar și la o cină cu familia?”
19. Creează un joc de cuvinte;
20. 
Pregătește un giveaway pentru urmăritorii tăi;
21. 
Folosește ghicitori și puzzle-uri pentru ca oamenii să interacționeze cu tine;
22. 
Creează o propoziție doar din emoji;

Sfat: Dacă vrei o combinație de conținut care dă rezultate 100%, combină-le pe cele două de mai sus: educă într-un mod amuzant.

Conținut care vinde

Conținutul care convertește este acela care are un call to action, să se înscrie, să descarce, să cumpere etc. 

23. Dăruiește un voucher de reduceri;
24. 
Postează o ofertă specială pentru un anumit segment de persoane;
25. 
Oferă resurse gratuite, mostre, teasing;
26. 
Include cifre în postări: câți au compărat, de câți ani există afacerea ta etc.;
27. 
Publică informații despre evenimentele pe care le organizezi;
28. 
Cere sugestii de îmbunătățire a produselor/serviciilor tale;
29. 
Fă un parteneriat cu un alt brand conex;
30. 
Folosește FOMO: sunt ultimele ore, mai sunt 3 locuri disponibile etc.;
31.
Prezintă-ți produsele și serviciile;
32. Listă cu beneficiile produsului tău;
33. Checklist;

Sfat: Folosește call-to-action pentru a îndemna cititorul să acționeze. Spune-i ce anume trebuie să facă și ce primește după ce face acțiunea. 

Adaugă și Awareness

Postările de poziționare sunt cele de conectare cu publicul tău când te poziționezi ca un specialist în domeniul tău. 

34. Postează videoclipuri sau imagini behind the scenes;
35.
Intră live și organizează sesiuni în direct alături de urmăritorii tăi;
36.
Distribuie o poveste de succes în care produsul tău a avut un impact pozitiv în viața cuiva;
37. Postează
 testimoniale video sau text;
38.
Vorbește despre cele mai frecvente greșeli pe care clienții tăi le fac;
39. Postări cu before and after;
40. User generated content;
41. Organizează un interviu relevant pentru publicul tău țintă;
42. Sărbătorește-ți angajații;
43. Creează sondaje;
44. Mulțumește public clienților tăi;

Aici găsești mai multe idei de conținut.

Parcă nu mai pare atât de complicat să generezi conținut pentru rețelele sociale, nu-i așa? Pregătește o listă în care să cuprinzi cât mai multe idei de conținut grupate în funcție de categoria din care fac parte. Astfel, te asiguri că nu rămâi în pană de idei.

La sfârșit, avem o întrebare pentru tine: ce tip de conținut postezi cel mai frecevent?

_____
Sursă poză de copertă: Rawpixel.com, Freepik.com