Cu peste 250M de useri activi pe zi, Instagram Stories a devenit una dintre cele mai discutate platforme de social media de pe piață.
Având în vedere creșterea rapidă a Instagram Stories și faptul că orice business poate să recurgă la acest model de promovare, haideți să vedem cum anume putem profita de acest format. Recent, Instagram au publicat pe blogul lor o serie de tips and tricks despre cum poți să dai dovadă de creativitate când vine vorba de Instagram Stories Ads (pentru un efect mai bun vă recomand să aruncați un ochi pe articolul lor pentru a vedea cum funcționează ad-urile care sunt în format video. )
Haideți să le vedem!
1. Folosește-te de progress bar-ul care vine din dotare
O serie de advertiseri și-au dat seama că progress bar-ul nu poate fi folosit doar ca să arate durata unui ad, ci și pentru a ilustra un contrast, sau evoluția unui proces.
2. Cele 15 secunde cât durează un ad îți pot aduce faima
Crează un context potrivit pentru produsul tău și explorează cele 15 secunde, cât este durata unui Story Ad.
3. Scoate-ți poza de profil în evidență
Undeva, în colțul din stânga sus, este și poza de profil a businessului. Scoate-o în evidență cu animații creative și trimite-ți urmăritorii la profil. Fă-i să descopere lumea ta în imagini, iar șansele ca ei să îți devină clienți cresc.
4. Folosește-te de emoji
Emojy-urile sunt formele de exprimare a sentimentelor sau a trăirilor tot mai des folosite. Recent am văut o poză circulând în social media cum că a apărut un nou job: emojy translator.
Ei bine, aceste emojy-uri pot fi folosite și în Instagram Stories Ads.
5. Click și pauză
Știi cu siguranță toate gifurile postate de diverse branduri care îți sugerează să dai click pe un ad pentru a afla ce mâncare îți place sau care va fi următoarea ta destinație de vacanță. Ei bine, să știi că poți să faci asta și prin intermediul Instagram Stories Ads.
6. Swipe up! You’ll decode a mystery
Un alt feature de care te poți ajuta din Instagram Stories Ads este swipe up. Fie că îi trimiți pe useri pe siteul tău, pe pagina de Facebook sau direct la un produs, folosește-te de acest feature care îți va oferi vizibilitate.
Acestea fiind spuse, tu ce fromat de Instagram Stories Ad ai folosit? Sau care îți face cu ochiul pentru viitor?
P.S: Cel mai important detaliu: nu filma sau crea ads în format landscape. Portrait is the winner!