Ceea ce ne leagă e tot ce contează

Ceea ce ne leagă e tot ce contează



„Ceea ce ne leagă e tot ce contează” este noua campanie Lidl dedicată aniversării, alături de clienții săi, a celor 10 ani de existență pe piața din România.

Campania pregătită are la bază ideea de relație, fie că vorbim despre rude, prieteni, membrii de familie sau relația cu un brand. Faptul că toți aceștia fac parte din viața noastră nu este întâmplător, ci se datorează unei relații pe care am construit-o împreună și anumitor momente împărtășite care ne leagă. Această relație este ceea ce dă valoare vieții și care a inspirat și noua campanie realizată de Mullen.

Sub manifesto-ul „Ceea ce ne leagă e tot ce contează”, Lidl și Mullen au construit o campanie prin care ilustrează micile momente de zi cu zi și modul în care acestea contribuie la formarea și consolidarea relațiilor de lungă durată. La fel ca și în social media: micile acțiuni zilnice ne ajută să ne dezvoltăm o comunitate în jurul brandului.

„Relația pe care o avem cu fiecare dintre clienții noștri este neprețuită. Suntem bucuroși și recunoscători că, în cei 10 ani de existență în România, am devenit o parte integrantă din viața românilor din toată țara și am fost alături de ei în nenumărate momente din viața lor – de la produsele care și-au făcut locul pe mesele și în casele lor, la experiențele pe care le-am creat pentru ei și pe care le-am trăit împreună. Iar pentru că anul acesta celebrăm 10 ani alături de români, sărbătorim alături de ei printr-o serie de Oferte de zece și Premii de zece, pe care îi invităm să le descopere”, a spus Oana Radu, Marketing Director, Lidl România.

Ceea ce ne leagă e tot ce contează

Patru dintre cei mai cunoscuți artiști din România: INNA, Irina Rimes, Carla’s Dreams și The Motans colaborează în premieră în această formulă și lansează melodia „Aici”, un manifest despre micile momente care contează, despre oamenii pe care îi prețuim și despre legăturile importante la care ținem. Melodia a fost special creată pentru spotul TV al campaniei și poate fi ascultată aici.

4 ani de Lidl la World of Digital

Din cei 10 ani în România, 4 dintre ei au fost petrecuți alături de World of Digital.

Ceea ce ne leagă e tot ce contează” și, chiar dacă eram în plină creștere, încrederea și susținerea lor ne-au propulsat spre rezultatele dorite. În prezent, World of Digital a ajuns un concept premium și un etalon în industria de evenimente din România.

Premii aniversare

Sărbătorește și tu alături de Lidl. Pentru această campanie, Lidl și Mullen au dezvoltat o secțiune specială unde consumatorii sunt întâmpinați de ariciul Pufarici cu mai multe informații despre premiile aniversare pregătite. Poți participa în campanie prin simpla înscriere a unui bon de cumpărături de minim 70 de lei pe site-ul campaniei sau prin SMS la 1817, până pe 14.11.2021.

Cu toții suntem diferiți și unici într-un fel aparte. Însă, ceea ce ne leagă e tot ce contează.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.