Eu am primit acum 10 zile o notificare pe profilul blogului meu care îmi indica pașii. Nu știu cum a fost selectat profilul meu, dar știu cu siguranță că nu ține de numărul de followeri, data când a fost creat respectivul profil sau geo-locația (știu astea pentru că mai administrez încă 2 profiluri de insta și am primit notificarea respectivă doar pe contul blogului).
Azi dimineață mi-a apărut posibilitatea de switch și pe profilul Poca (yes, I’m that kind of crazy dog owner). Nu am nevoie neapărat de business profile, dar de dragul exemplului, am făcut câteva screenshot-uri:
De ce ai nevoie de instagram for business?
Pentru că îți oferă posibilitatea de a evalua parametrii ce țin de potențialii tăi clienți/cititori: locație, categorie de vârstă, postările preferate sau orele din zi în care sunt cel mai activi.
Astfel vei înțelege ce vor ei de la tine, ce le place să vadă și unde trebuie să faci schimbările.
Un alt aspect foarte pozitiv este faptul că noul tău profil le va da posibilitatea de a te contacta direct prin e-mail, telefon sau adresa fizică cu harta. Dacă ai un magazin sau restaurant, acesta este tool-ul perfect!
Până la momentul actual încă nu există (probabil în Europa) posibilitatea de a-ți promova (boost) postările existente (reclamă plătită, ca și pentru facebook), dar sunt sigură că urmează să apară în viitorul apropiat.
So, SWITCH!
Iată un video cum poți să treci de la profil personal la profil business:
Creating a Business Account on Instagram from Instagram for Business on Vimeo.