Discuția e lungă, nu controversată. Se poartă de obicei între oamenii care cunosc social media, care au derulat niște campanii pe aceste canale, care au interacționat cu userii și care au sesizat care sunt diferențele când vine vorba despre engagement pe rețelele de socializare.
După cum spun ori de câte ori am ocazia, nu există rețete de succes, dar există ingrediente care pot fi folosite adecvat pentru a alcătui o rețetă proprie de succes.
Când vine vorba de Instagram și engagement, eu țin minte câteva lucuri importante care generează interacțiune sau măcat atrag atenția asupra existenței brandului tău:
1. poze bune
2. call to action inspirat
3. interacțiunea cu oamenii care folosesc hashtagul tău
4. interacțiunea cu oamenii care au adăugat place-ul pe poză (dacă te ocupi de contul unul local, spre exemplu)
5. interacțiunea înseamnă like, comment, repost, tag
La mine a mers de fiecare dată. Să-i zicem că face parte din categoria logicii de bun simț. Și n-are cum să dea greș. În afară de asta, trebuie să mai înțelegi un lucru: interacținea pe Instagram există și dacă nu o vezi. Dacă poza ta a ajuns în feed-ul meu, sunt nevoit să pun degetul pe ea pentru a da scroll mai departe, așa că am interacționat cu ea, am conștientizat-o, chiar dacă nu i-am dat like sau n-am comentat la ea.
Și încă ceva de reținut. Nu tot ce publici tu trebuie să genereze interacțiune. E suficient să transmită mesajul.
Pe lânga logica bunul simț, îți las pentru conspectare un infografic. Are câteva insight-uri de folos.