M-am gândit mult că ar fi bine şi util, atât pentru instagrammeri cât şi pentru companiile care sunt pe Instagram, să pornesc o nouă categorie pe blog. O categorie care să ajute şi să dea răspunsuri la diferite întrebări de care se lovesc mulţi care au început comunicare pe această platformă de photo-sharing. Pentru că nu-i chiar atât de uşor precum pare, nu? Adică să faci un cont de Instagram şi să începi să pui poze. Şi după 2 sau 3 săptămâni te-ntrebi “De ce mă urmăresc atât de puţini? Dar de ce folosesc eu Instagram? Ce am de câştigat că am început să folosesc Instagram?” şi poate că vei renunţa după câteva săptămâni pentru că la-nceput a fost cool dar acum…acum e sec şi naşpa.
Pentru astfel de momente, întrebări şi discuţii vreau să lansez o nouă categori pe blog. O categorie care să-ţi uşureze munca şi care să te ajute să-nţelegi mult mai uşor cum e toată treaba cu Instagram. Pentru astea şi poate multe alte lucruri care nu-mi vin acum în minte am lansat categoria HOW TO.
Mi-ar fi fost mult mai uşor să arunc clişeicul text “categoria HOW TO vine în întâmpinarea nevoilor….sadkjsahdkjsahikn” dar nu vreau să fac asta. Nu vreau să limitez categoria şi nici nu vreau să o canibalizez. Vreau să fie o categorie simplă şi directă!
Dacă aveţi întrebări, nelămuriri sau pur şi simplu aveţi nevoie de nişte informaţii puteţi să le lăsaţi în comentariu sau să mi le trimiteţi pe mail.
Instagram | Shutterstock