Se spune că anul 2015 este anul mobilului. Bine, și anul 2014 a fost tot anul mobilului, doar că atunci a fost mai așa… de teasing. Sperăm ca anul 2016 să chiar fie anul mobilului și să vedem mai multe activări ale brandurilor. Desigur, poate activările ar trebui să fie mai deștepte și creative, pentru a atrage un public care folosește zilnic telefonul mobil (mai mult decât sunat mama dimineața sau trimis fotografii cu pusi pusi la uby).
Iar când zic activări deștepte și creative, mă refer la genul celei făcute de Hyundai.
Au luat platforma Instagram și au lansat un quiz în care îi ajută pe utilizatori să-și aleagă mașina preferată, sau mai bine zis, mașina care li se potrivește cel mai bine. Și ce au trebuit să facă, doar să apese pe tag. Fără like, share, comentarii și 100 de flotări cu mâna dreaptă în spate.
Deștept? Da. Creativ? Da. Inovator? Da.
Iată încă un exemplu că Instagram este mult mai mult decât poze cu mâncare și apusuri.
Apropo, eu am răspuns la quiz și mi-am găsit mașina. Vouă ce mașină vi se potrivește?