Acum câteva luni au ieșit în lume vești cum că Instagram va da opțiunea de a da share posturilor din feed în Instagram Stories. Ei bine, se pare că aceste zvonuri au fost confirmate chiar de cei de la Instagram printr-un blog post.
Cum poți să adaugi un post din feed în Stories?
Știi butonul care arată ca un avion de hârtie și pe care îl găsești atât sub imaginile din feed, cât și în Stories și care îți permite să trimiți un anumit post ca mesaj? Ei bine, de acum înainte, dacă vei apăsa pe el, vei mai vedea o opțiune în afară de Direct Message și anume – ”Create a story with this post” sau ”Creează un story cu acest post”.
Odată ce ai apăsat acest buton, postul pe care vrei să îl dai mai departe în Stories va apărea sub formă de sticker. Mai apoi, la fel cum faci și cu alte stickere din Stories, îl vei putea personaliza după propriul plac: îl vei putea muta, mări sau micșora. În spatele stickerului va apărea un background personalizat.
În postul din Stories va apărea și usernameul celui care a creat inițial postul. Dacă ți s-a părut interesant, poți să dai click pe nume și vei fi trimis la profilul celui în cauză pentru a vedea ce a mai postat sau pentru a interacționa cu persoana respectivă.
Dacă profilul tău de Instagram este privat, nimeni nu va putea da share unui post de-al tău. Dacă profilul tău de Instagram este public, oricine poate să dea share posturilor tale. Dacă însă nu vrei să se întâmple asta, poți să dezactivezi opțiunea când vrei.
Ce înseamnă acest update pentru branduri?
Cel mai probabil acest update va veni în ajutorul brandurilor în munca lor cu influencerii. De acum nu va mai fi nevoie să primească materialele foto și video de la cei cu care colaborează pentru a le da share în Stories, ci vor putea să facă asta imediat după postarea lor. Acest lucru poate veni, de asemenea, și din partea influencerilor pentru brandurile cu care colaborează.
Deocamdată updateul este disponibil doar pe telefoanele cu Android, însă în curând va fi lansat și pentru utilizatorii de iPhone.
Tu ce spui despre update? Îl vei folosi în strategiile de comunicare sau pe profilul personal?