Un nou sticker în Instagram Stories: Emoji Slider

Un nou sticker în Instagram Stories: Emoji Slider



Poate ai văzut deja în feedul tău de Instagram Stories un nou tip de poll, cel cu Emoji Slider. Văzând avântul pe care l-au luat în ultimul timp pollurile din Stories, Instagram au decis să le dea utilizatorilor ocazia de a răspunde întrebărilor cu mai mult de 2 variante, cum e în pollul clasic. Asta nu înseamnă însă că o singură persoană va putea da răspunsuri multiple, ci înseamnă doar că aria răspunsurilor este mai variată decât două.

Cum adaugi Emoji Slider la un Story

Procedeul este același ca și la orice alt sticker: deschizi tabul de Instagram Stories; faci o poză sau înregistezi un video; mergi la butonul de stickere; îl alegi pe cel nou  – Emoji Slider; scrii întrebarea pe care vrei să o adresezi celor care te urmăresc; selectezi emojiul care se potrivește cel mai bine întrebării – fie că e vorba de inimă, un măr sau ploaie; lași Storyul să ajungă în lume.

După ce ai publicat Storyul, cei care îl văd pot să voteze simplu printr-un slide al emojiului. De la minim la maxim. După fiecare vot va fi afișată o medie a răspunsurilor. Cel care a inițiat pollul va putea vedea cine ce a răspuns cu un singur slide up, la fel ca atunci când vrea să verifice cine a văzut storyurile postate. Răspunsurile apar în timp real. Iar storyul va dispărea după 24 de ore, ca oricare altul. Asta doar dacă nu vrei să îl păstrezi în Highlights. Și atunci va fi disponibil până decizi să îl ștergi.

Se vor folosi oare brandurile de acest nou feature?

În ultima perioadă, Instagram pare să se apropie din ce în ce mai mult de branduri, cu featureuri noi și alte metode de a se pune în valoare. Și acest nou mod de a cere părerea audienței vine în ajutorul lor, dându-le oportunitatea de a da mai multe variante de răspuns decât două extreme. Astfel interacțiunea crește, iar userii vor depune puțin mai mult efort în a răspunde la o întrebare mai precis decât înainte.

Iar pentru că mai demult i-am dat exemplu pe cei de la Lelograms și felul în care se folosesc ei de Instagram pentru a-și promova produsele, nu puteau să lipsească nici din acest articol. Uite aici cum au îmbrățișat ei noul trend:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tu ce spui despre noul feature? Îl vei folosi pe contul tău personal sau al businessurilor pentru care lucrezi?

Comments are closed.