[Citeşte prima parte] un hashtag nu e doar un cuvânt cu un diez în faţă (dăăă) şi nici alimentator de like-uri pentru o fotografie. Mi-am dat seama că un hashtag ar trebui să fie un generator de comunităţi.
La workshop-ul Instagramology prezentam ideea de “adoptarea unui hashtag” atunci când un brand doreşte să adune în jurul lui o comunitate. Farmec a avut o mişcare deşteaptă cu #spiritulfarmec (pe care aş vrea să-l văd mult mai activ pe instagram). Aqua Carpatica a continuat cu #stropdeiubire chiar şi după campanie dar doar în câteva imagini. Aş dori să văd în comunicarea brandurilor româneşti pe instagram mai multă consecvenţă.
Foloseşte hashtag-urile pe instagram atunci când:
1. Urmăreşti constant un hashtag şi ştii ce se întâmplă în jurul lui. Un exemplu bun este @themoise care postează imagini alb/negru dar care şi foloseşte hashtaguri din comunitatea fotografilor pasionaţi de imaginile alb/negru.
Hashtag-urile folosite de el sunt:
#streetbw #streetstyles_gf #streetwalker_069 #cluj #bws_artist_eu #bw_religion #bw_romania #bnw_demand #bwmasters #bwstreet #marvelshots_street_01 #most_deserving_bw #marvelshots #mdbw
2. Eşti într-o campanie. Exemplu cel mai bun pe care l-am găsit e cel al băieţilor de la Foto Union cu Tabăra de Fotografie a Bloggerilor Ediţia a 4-a.
#tfb4 #cosmotfb4 #puncteoriunde #galaxys4 #fordtrip
Momentan doar la aceste două lucruri m-am gândit când am făcut o analiză a câtorva imagini pe instagram. Dacă vă mai vine în minte ceva fiţi liberi să daţi un comentariu aici.