Instagram a semnat cu Omnicom

Instagram a semnat cu Omnicom



[Update: Cei de la Adweek confirmă că suma contractului se ridică la 40 milioane de dolari. Încă nu există o declaraţie oficială nici de la Instagram şi nici de la Omnicom.]

Conform celor de la AdAge Instagram a semnat un contract de advertising cu Omnicom, una dintre cele mai mari companii de publicitate din lume care deţine BBDO Worldwide, TBWA Worldwide si DDB Worldwide Communications Group (să nu uităm că Omnicom a fuzionat cu Publicis Groupe, competitorul lui direct)

Atât cei de la Facebook cât şi cei de la Instagram confirmă oficial acest contract cu Omnicom dar nu şi faptul că numărul se ridică la 100 milioane de dolari. Well…e şi normal să nu spunem cifrele concrete.

“This doesn’t change our advertising strategy moving forward — people will continue to see a limited number of beautiful, high-quality photos and videos from select brands who already have a strong presence on Instagram. Our teams are going to work hand in hand to develop and execute campaigns that provide people with amazing imagery. This is an exciting new chapter and we’re looking forward to the great creative content that comes out of this partnership.” Jim Squires, Operation Market Director @Instagram

Şi toate astea se-ntâmplă după ce Instagram a anunţat lansarea cărţii pentru branduri “The Instagram Handbook for Brands” şi primele rezultate ale campaniilor de advertising pe platforma de photosharing.

Comments are closed.