Instant Generation – Acum, Repede şi Simplu

Instant Generation – Acum, Repede şi Simplu



Pornind de la articolul acesta şi condimentat cu o ieşire de week-end unde majoritatea au fost adolescenţi, mă-ntreb oare dacă următoarea generaţie o putem numi – Instant Generation? Şi când mă refer la Instant Generation nu vreau să scot în evidenţă faptul că Instagram are o influenţă atât de mare. Mă refer la ideea că totul trebuie să se întâmple Acum şi Repede. Totul trebuie să fie instant şi cât mai simplu.

Tânăra de pe Mashable spune aşa:

Part of the reason Facebook is losing my generation’s attention is the fact that there are other networks now. When I was 10, I wasn’t old enough to have a Facebook. But a magical thing called Instagram had just come out … and our parents had no idea there was an age limit. Rapidly, all my friends got Instagrams.

Now, when we are old enough to get Facebook, we don’t want it. By the time we could have Facebooks, we were already obsessed with Instagram.

Tinerii vor găsi întotdeauna o modalitate de a-şi satisface dorinţele. Dacă nu se putea Facebook, nici o problemă, avem Instagram, avem Twitter, avem Tumblr.

În plus, lucrurile trebuiesc simplificate cât mai mult. De la orice aplicaţie, ori activitate până la orice teorie totul trebuie simplificate. Principiul KISS va fi o bază de pornire a multor proiecte de acum înainte.

Şi nu doar pentru că adolescenţii în ziua de vor totul acum şi repede dar până şi brandurile au început să simtă mirosul “Instant” şi creează diferite experienţe unice consumatorilor care pot să se bucure Repede şi Acum.

De exemplu îi avem pe cei de la Oreo care au făcut minunata mişcare “You can still dunk in the Dark” – au simţit momentul şi s-au mişcar repede. This is Live-vertising! Iar Livevertising este repede, acum şi simplu!

Ori oare Instant Generation e doar o altă caracteristică a Generaţiei Z?

kids-of-the-past-vs-internet-generation-infographic

sursa infographic