Instagram a anunţat oficial rezultatele primelor campanii pe Instagram prin Sponsored Ads. Deşi comentariile erau destul de negative se pare că oamenii din spatele brandurilor sunt foarte mulţumiţi şi încrezători în advertisingul pe Instagram:
Since its launch, Instagram has provided us with an amazing platform to connect with our fans and tell our story visually. Ads on Instagram let us reach and engage with more fans about our flavors, fun and values.
Mike Hayes, Digital Marketing Manager, Ben & Jerry’s
Not only were we able to reach a large audience with our ads on Instagram, but the metrics clearly show we engaged with them in a memorable and authentic way. We’re pleased with these results.
Julie Channing, Director of Digital, Levi’s®
Rezultatele campaniilor pe Instagram prin Sponsored Ads sunt calculate în 3 categorii:
- Reach
- Ad Recall
- Awarness
Ben & Jerry’s
Brandul de îngheţată a vrut să creeze un awarness prin ad sponsored şi să promoveze noua îngheţată cu aromă de scotch “Scotchy Scotch Scotch”.
Mai multe despre rezultatele campaniei puteţi citi în studiul de caz.
Înainte de sărbători brandul de jeans Levi’s a vrut să creeze awarness în rândul fanilor. Timp de 9 zile au avut 4 Sponsored Ads arătând mai mult emoţia brandului decât produsul în sine.
Mai multe despre rezultatele campaniei puteţi citi în studiul de caz.
“Are they making us hundreds of millions of dollars per day? No, but that wasn’t the goal. We announced we’d take it slow doing it the right way.” a declarat Kevin Systrom la conferinţa GigaOm iar la lansarea Instagram Direct a spus că e prea devreme să vorbim despre monetizarea Instagram. Eu încă sunt curios cum vom putea lansa campaniile pe Instagram? Ce Insight-uri vom avea şi cum vom putea monitoriza campaniile?