Robert Katai: Ce le recomandă Instagram creatorilor de conținut dacă vor să aibă succes? (Guest Post)

Robert Katai: Ce le recomandă Instagram creatorilor de conținut dacă vor să aibă succes? (Guest Post)



Recent, Instagram a început să organizeze întâlniri in-house pentru diferiți creatori de conținut pentru a discuta despre ce să publice, cât de des și de ce să publice acel conținut dacă vor să aibă succes pe Instagram.

De multe ori, ne luptăm cu ideea despre ce să publicăm, cât de des să publicăm și cum să publicăm. Desigur, unii dintre noi știu deja răspunsul la întrebarea asta iar alții încă sunt în căutare. Așa că dincolo de aceste întrebări cred că ar trebui să ne rezumăm simplu la DE CE? Desigur, asta fac eu cu oamenii care mă întreabă despre ce să publice, cât de des și cum să aibă succes pe Instagram. Dar asta deja depinde de scopul și obiectivul fiecăruia.

Așa că hai să vedem mai jos ce le recomandă Instagram creatorilor de conținut să publice (nu de alta, dar când vine direct de la platformă, atunci ar fi bine să ciulim urechile și să luăm un pix și o foaie și să ne notăm aceste idei):

  • 3 in-feed postări pe săptămână (in-feed Reels sau IGTV posts)
  • între 8 și 10 Stories pe săptămână (și cel puțin 2 pe zi)
  • 4-7 Reels pe săptămână
  • 1-3 IGTV pe săptămână (împreună cu Instagram Live)

Bun, acum că avem răspunsul oficial de la Instagram despre cât de des să publicăm pe săptămână, hai să vedem ce tip de conținut le recomandă să publice:

Postări în feed:
  • un mix de poze și video
  • formatul conținutului să fie 4:5 – adică go vertical.
  • întotdeauna să folosești hashtaguri și geotaguri
  • folosește carouseluri pentru o postare cu mai mult engagement
  • fii activ în comentarii

Carousel

Live streams:
  • Anunță-i pe urmăritorii tăi prin postări în Feed și Stories
  • Asigură-te că ai o conexiune bună pentru un stream bun
  • Live-ul tău să aibă un titlu
  • Share pe IGTV
  • Nu uita de Badge-urile din live

Instagram live

IGTV videos:
  • Conectează-te cu utilizatorul în primele 3 secunde
  • Conținutul tău să fie original
  • Editează video-urile tale ca să crească engagementul
  • Folosește opțiunea Series pentru a face diferite playlisturi la IGTV-urile publice

Bun, dar acum că știm ce recomandă cei de la Instagram creatorilor de conținut ce să publice, ce avem noi de învățat de aici.

  1. Creează conținutul care îți este cel mai confortabil

Hai să trecem odată de stereotipurile astea în care toată lumea trebuie să facă exact ce face toată lumea. Nu cred asta și nu recomand niciodată. Dacă nu ești confortabil să faci live-uri dar îți place să faci carouseluri sau să publici poze cu landscape, atunci focusează-te pe ce îți place cel mai mult.

  1. Conectează-te cu audiența ta – oricât de mare ar fi ea

Atunci când deja ai o audiență înseamnă că ți-au oferit credibilitatea să te urmărească și să vadă ce publici. Fie că ai 10 urmăritori, 100 de urmăritori sau 100.000 de urmăritori, conexiunea cu ei e cel mai important element la care să te concentrezi pe Instagram. Iar conținutul să fie podul dintre tine și ei.

  1. Experimentează – analizează – concluzionează – îmbunătățește

Sunt cele 4 elemente pe care le folosesc în strategia mea de Instagram Marketing. Nu merg după cum îmi dictează trendul. Îmi place să experimentez lucruri, să le analizez, să-mi dau seama ce a funcționat și să îmbunătățesc. Asta-ți recomand și ție. 

Acum că le știi ce trebuie să publici ca să ai succes pe Instagram, tot ce ai de făcut e să te apuci de treabă ;). 

Mai multe despre carousel, direct de la Robert, găsiți în articolul de aici, iar prezentarea lui în format video, aici.