Dacă judecăm după newsfeed-ul de Instagram, ajungem la concluzia că, în perioada verii, pozele de festival sunt la fel de importante ca festivalul în sine. Iar asta e valabil și în cazul Eletric Castle, festivalul care așteaptă 130.000 de oameni în perioada 12-16 iulie.
Aici vom putea găsi nu doar muzică, ci o experiență completă care aduce și arta, tehnologia și efectele vizuale în același eveniment.
Până la urmă putem discuta despre o experiență care trebuie surprinsă în poze la o calitate la fel de înaltă ca cea oferită de organizatori (asta dacă nu au surpriza unei ploi de vară).
Petrecăreții pot primi sfaturi pentru un selfie perfect de festival de Vlad Cupsa, unul dintre fotografii preferați ai clujenilor.
Vlad Cupșa va susține atelierul “Selfie de Festival” la #BTHub, spațiul creativ al Băncii Transilvania de la Electric Castle, cu ateliere și sesiuni de discuții care propun schimbul de idei. Atelierul va avea loc joi și sâmbătă, între 17:00 și 18:00, și va consta într-o parte teoretică și un exercițiu de fotografie de festival.
Cele mai bune poze sunt premiate cu kituri de festival de la #BTHub. Pagina de Instagram a Băncii Transilvania devine spatiul virtual de sharing a experiențelor de la #BTHub pe tot parcursul festivalului.
Vlad Cupșa e un fotograf cu experiență de aproape 10 ani și este cunoscut pentru fotografia de performance, în preponderent de festival și de concert. El a colaborat de-a lungul anilor cu cele mai mari evenimente din Cluj, precum Electric Castle, TIFF, Jazz in the Park, TEDxCluj, TEDxEroilor, Delahoya, MOX, Alandala, Mioritmic dar și cu clienți corporate, precum Banca Transilvania, Bosch, Tenaris, Fortech, Betfair și alții.