Shorty Awards a fost declarat de New York Times ca Oscarul în Social Media. Shorty Awards oferă premii pentru cei mai dintre cei mai, începând de la campanii pe Facebook sau Twitter şi continuând cu GIF-ul anului sau Instagrammerul anului.
SA este la ediţia cu numărul 6 şi au două categorii mari de premiere: pentru toată lumea şi pentru branduri. Un fel de B2C şi B2B sau să fim mai corecţi: A4C (Awards for consumers) şi A4B (Awards for brands).
O listă mai luuuungă cu celelalte categorii din social media puteţi vedea aici
Zilele trecute au finalizat nominalizările şi mai jos vreau să îi prezint pe cei care au făcut “valuri” pe Instagram.
Cel mai bun Instagrammer în Social media
Cei care au ajuns în finală au fost aleşi de o comunitate. [link]
Cel mai bun video de pe Instagram
Partea interesantă din această categorie e că sunt două tipuri de finalişti: cei aleşi de comunitate şi cei aleşi de juriu. [link]
Cel mai bun brand pe Instagram
Printre nominalizaţi îi putem vedea pe vei de la GoPro, OldSpice, General Electric sau chiar şi PayPal. Sunt foarte curios cine va lua premiul acasă. Până la urmă cred că aceste branduri prezintă nu doar faptul că sunt cele mai bune branduri la nivel internaţional când vine vorba de comunicarea pe Instagram ci şi faptul că orice brand poate să comunice pe Instagram, atâta timp cât aduce un conţinut creativ şi relevant urmăritorilor!
Iată mai jos lista!
@gopro
@gameofthrones
@benefitcosmetics cu campania “Show us they are real” #realsies
@girlshbo
Paypal cu campania “Paypal – the Picuter of succes“
@oldspice