Şi instagrammerii pot face product placement

Şi instagrammerii pot face product placement




Observ pe feed-ul meu tot mai mulţi instagrameri care au început să facă product placement la diferite branduri. Fapt ce mă bucură şi în acelaşi timp mă face să cred că brandurile vor profita pe viitor de creativitatea instagrammerilor.

Să o luăm de exemplu pe Rachel Ryle ( am mai vorbit despre ea aici) care prin video-urile ei creative a găsit o modalitate unică de a face smart product placement. Nu e obositoare, nu e agresivă şi nici nu seamănă cu teleshopping ideea. Un product placement deştept pentru Dunkin Donuts! Şi rezultatele sunt de lăudat, peste 16.2k de like-uri.

Următorul exemplu vine de la @drvolland. El a fost contactat de către @warbyparker pentru a prezenta noua colecţie de ochelari #warbywinter13.

În România încă nu am văzut o campanie făcută doar pe Instagram doar cu instagrammeri (desigur, în afară de cvasi binecunoscutele concursuri pe hashtag-uri) dar am un feeling că în departamentele de planning se coc nişte campanii frumoase.

În concluzie:

Dragă brandule,

Dacă vrei să faci o campanie pe Instagram alege să lucrezi direct cu instagrammerii care cunosc domeniul, care au un cuvânt de zis şi care zi de zi se joacă cu această aplicaţie. Poţi să faci mai mult decât un concurs pe hashtag. Idei sunt, exemple sunt, ce mai aştepţi?

Dragă instagrammerule,

Pentru tine am mai multe sfaturi pe care ţi le voi spune mai târziu într-un articol mai complex. Până atunci, bucură-te şi distrează-te!

sursa photo

 

Comments are closed.