Ne plac brandurile care comunică frumos și care fac lucrurile așa cum ar trebui făcute, adică cu responsabilitate și curaj. Iar unul dintre aceste branduri este Answear. Compania își propune să devină o sursă de inspirație spre noi oportunități, să dea curaj și energie pentru a trăi așa cum vrem. Adică, să fim noi înșine, inspirați din tot ce ne înconjoară.
Cum devine Answear sursă de inspirație
Când vorbeam despre prezența online, am spus că este important să convingi comunitatea să se întoarcă cu ochii spre tine. Cum faci asta? Prin diferite strategii și campanii de comunicare relevante publicului tău țintă.
Answear, de exemplu, nu este un simplu magazin de haine. Devine sursă de inspirație pentru o viață trăită așa cum ne dorim, cu destinații interesante și experiențe intense.
De multe ori ne este teamă să ne adresăm întrebările cu adevărat importante pentru noi pentru că ne temem de răspunsurile pe care ni le vom da. Nu și Answear. Cu mult curaj, compania îți adresează, probabil, cele mai importante întrebări pentru tine:
- Ce ai chef să faci astăzi?
- Sau ce ai visat dintotdeauna să faci?
- Ce lucruri extraordinare vrei să faci pe viitor?
Știm. Sunt întrebări grele, dar ele te vor ajuta să-ți deschizi ochii și să afli ceea ce-ți dorești să devii sau ceea ce este important pentru tine.
Ce lecție poți învăța de la Answear? Dacă reprezinți un brand, gândește-te la publicul tău țintă. Ce contează cu adevărat pentru aceștia?
E viața ta? Bucură-te de regulile tale
Viața ta nu trebuie să fie limitată doar la muncă – acasă – somn și de la capăt. Viața trebuie trăită și simțită până în adâncurile inimii. Nu-ți fie teamă să încerci lucruri noi de la cele mai simple, precum cumpărarea rochiei în culoarea ta preferată, până la cele de importanță majoră: să pleci singur într-o călătorie, să îți schimbi jobul sau să descoperi noi pasiuni. Este timpul tău și trebuie să te folosești de el 120%!
Vrei să faci stories pe TikTok? Fă-le.
Lifespiration este femeie!
De această dată, atenția Answear pare să fie concentrată spre calitatea de a fi femeie. Își dorește să recunoască puterea și unicitatea, lăsând la o parte stereotipurile pe care le-am tot auzit până acum și care au impus niște standarde total nerealiste în societate. “Trebuie să zâmbești și să fii drăguță.”, “Trebuie să fii delicată și sensibilă”, trebuie, trebuie și trebuie. Nu trebuie nimic. De fapt, singurul trebuie de care TREBUIE să ții cont este să-ți trăiești viața după propriile reguli. Să te dezvolți în orice domeniu simți că ți se potrivește. Vrei să joci fotbal? Joacă fotbal. Vrei să faci box? Fă box.
Sensibile, puternice, romantice, temperamentale, timide, hotărâte sau curajoase. Feminitatea are atât de multe valențe încât frumusețea constă tocmai în unicitate și autenticitate. Iar Answear își propune tocmai asta: să arate lumii întregi cât de frumoase pot fi femeile. Toate, fără excepții.
Autenticitatea pare să fie cheia spre o viață plină de sens, în care eliminăm comparațiile și sentimentele de inferioritate, dar și spre conținutul care iese în evidență, inedit.
Fii și tu parte din Lifespiration: realizează o fotografie sau un scurt videoclip și postează creația pe profilul tău de Instagram. Arată-ne de unde îți iei doza de motivație și inspirație în fiecare zi: poate fi un colț de relaxare din căminul tău, biroul de la serviciu, un moment dintr-o excursie într-un loc pe care îl iubești sau o întâlnire cu prietenii. Mai multe detalii despre concurs găsești aici.
_____
Sursă poză de copertă: Nakaridore, Freepik.com