TIFF se apropie de creatorii de conținut prin intermediul infiniTIFF

TIFF se apropie de creatorii de conținut prin intermediul infiniTIFF



Se pare că Instagram Stories prinde din ce în ce mai mult teren, iar anul acesta până și TIFF are un workshop destinat lor.

De ce e bine să participi

Storytellingul face parte din viața noastră de zi cu zi, fie că o facem din pasiune, sau pentru că jobul ne cere asta. În cadrul atelierului infiniTIFF, vei învăța cum să ”profiți” de toate featureurile sau de restricțiile pe care Instagram Stories le are, în așa fel încât să creezi povești captivante. Atelierul este unul interdisciplinar și va îmbina noile tehnologii digitale cu filmul și fotografia clasică. După 4 zile de atelier, creațiile participanților vor avea premiera în cadrul infiniTIFF Summit, în data de 30 mai.

Cine livrează workshopul

Dawid Marcinkowski și Katarzyna Kifert, cunoscuți ca și The Kissinger Twins, formează un duo de film interactiv. Originari din Varșovia, aceștia crează atât proiecte artistice, cât și filme și experiențe pentru diverse branduri. Lucrările lor au fost premiate la festivaluri și concursuri precum SXSW, IFF Vancouver, IFF Reykjavik, onedotzero, NYU Tisch School și Institutul de Arte Contemporane din Londra.

Cine poate participa

Oricine cu vârsta peste 18 ani și cu reședința în România. Fie că ești doar pasionat de Instagram, sau lucrezi în domeniul comunicării, a designului, a filmului sau chiar în programare. Cerința de bază e curiozitatea și dorința de a învăța mai multe despre storytelling prin Instagram Stories. Limba în care va fi livrat workshopul este engleza.

Date, durată și locație

Zilnic, între 26 – 29 mai 2018

Ore: 10:00 – 17:00

Locație: Cluj Hub, strada Ferdinand, nr. 22 – 26, în Central, la etajul 3

Participanții trebuie să fie prezenți zilnic pe toată durata workshopului.

Cost

Participarea este gratuită, însă dacă vii din alt oraș, trebuie să îți asiguri transportul și cazarea.

Programul pe zile

Ziua 1 / Sâmbătă, 26 mai

  • Prezentare, obiective și așteptări ale îndrumătorilor și participanților
  • Instagram ca platofrmă pentru storytelling-ul interactiv și non-linear
  • recomandări; studiu de caz
  • Structuri narative; utilizarea secvențelor audio-vizuale (footage); interfață
  • Temă de lucru pentru ziua următoare; dezvoltarea proiectului

Ziua 2 / Duminică, 27 mai

  • Prezentarea proiectelor participante; feedback
  • Dezvoltarea unor proiecte proprii sub îndrumarea Kissinger Twins
  • Direcție artistică; unelte; aplicații tangente (third party apps)
  • Invitat special #1: influencer Instagram – strategie și user engagement
  • Temă de lucru pentru ziua următoare; dezvoltarea prototipului

Ziua 3 / Luni, 28 mai

  • Rafinarea proiectului; producerea vizualurilor; iterații
  • Aspecte de serie (serial aspects); brand-ul propriu
  • Producția de materiale pe Instagram vs. înafara Instagram
  • Invitat special #2: brand manager – audiențe și strategii de monetizare
  • Temă de lucru pentru ziua următoare;: finalizarea proiectelor

Ziua 4 / Marți, 29 mai

  • Retușuri finale pe proiecte
  • Încărcarea materialelor; testare

Prezentare / Miercuri, 30 mai

Prezentare publică în timpul infiniTIFF Summit.

Detalii legate de înscriere:

Data limită: 11 mai 2018, ora 22:00.

Înscrieri aici.

Anunțarea selecției de participanți: 14 mai 2018, ora 18:00.