INCA – pentru automatizarea campaniilor cu influenceri

INCA – pentru automatizarea campaniilor cu influenceri



De multă vreme se vorbește despre influencer marketing. Dar ce înseamnă cu adevărat influencer marketing-ul? Ce înseamnă implementarea unei astfel de campanii în 2021? În acest articol vei învăța cum se face automatizarea campaniilor cu influenceri, chiar de la Costin Cocioabă – INCA.

INCA – strânge toată inteligența Group M și o aplică la creativitatea din industria de influencer marketing.

Iată zonele în care INCA vine cu o mică revoluție care ajută industria către profesionalizare:

Cum alegem influencerii potriviți

Când vine vorba de alegerea influencerilor potriviți, INCA propune neutralitatea și planning. Lipsa acestora duce la o lipsă a eficienței campaniilor. Alegerea influencerilor trebuie să țină cont de:

  • Fanbase-ul pe care brandul și-l dorește și îl stabilim în brief și în obiective
  • Demografice și interese
  • Nișele și topicele pe care le abordează în conținutul publicat
  • Brandurile cu care au mai colaborat influencerii în trecut

Amplificarea 

Când vine vorba despre amplificare, INCA are câteva capabilități speciale:

  • Content boost: Poate amplifica conținut creat de influencer
  • Content Extend: preia postările și le duce într-o zonă de publishing
  • Social Commerce: duce la vânzări direct din conținutul postat de influencer
  • Cross-Channel Creative: oferă posibilitatea să preia anumite secvențe video și să le ducă într-o zonă smart TV

Garanția outcome-ului

Cine oferă garanția outcome-ului unei campanii? Modelul INCA preia riscurile unei campanii care nu funcționează și garantează un minim de outcome fără niciun cost adițional pentru client.

Brand safety

Cu ajutorul INCA putem vedea dacă anumiți influenceri au avut postări care pot fi corelate cu zone mai puține dorite de anumite branduri (profanity, political etc).

Raportarea

Raportarea va fi oferită printr-un landing page unde clientul sau agenția va avea acces la următoarele inflormații:

  • overview al campaniei
  • date pentru fiecare influencer în parte
  • rezultatele amplificării dacă, de exemplu, i-a fost preluată o postare și postată în wall-street.ro

Tot procesul are loc real time. După aprobarea campaniei, odată ce influencerul postează și pune link-urile aferente postărilor în platforma INCA, aceasta din urmă oferă rezultate real time.

Modelul INCA gestionează tot ce înseamnă proces comercial între influenceri, agenții și branduri. Pleacă din zona de contactare și contractare, până în zona de payment.

Pentru mai multe informații despre automatizarea campaniilor cu influenceri, te invităm să vizionezi întregul eveniment World of Digital Autumn 2021, transmis pe Facebook.