Cum să faci ad-uri de succes pe Instagram

Cum să faci ad-uri de succes pe Instagram



Sunt unele ad-uri pe Instagram la care mă opresc și stau chiar și 3 minute, încercând să-mi dau seama Ce a vrut să zică autorul?

Pentru că uneori sunt atât de prost făcute încât îmi vine să [insert something really mean here].

Așa că materialul ăsta de la Instagram a venit foarte bine.

Nu-i vorba de banii pe care-i investiți în ad-urile pe Instagram, ce format îl faceți (landscape, portrait sau 1:1) sau audiența pe care o targetați, ci totul ar trebui să se rezume la următorul principiu:

show ads that are as relevant and useful as the other content you see

Asta înseamnă că ad-urile voastre nu ar trebui să aibă buton de CTA sau alte brizbrizuri de advertising care vă încarcă vizualul, crezând că-l va face pe user să dea click.

Înainte să lansați un ad pe Instagram, faceți bine și petreceți vreo 2 sau 3 ore pe Instagram și să vă uitați ce tipuri de conținut pun oamenii pe această platformă.

Asta înseamnă să faceți ad-uri pentru Instagram. Vizualuri native, asemănătoare cu tipul de conținut pe care-l consumă audiența voastră. Ad-urile astea nu ar trebui să vă mulțumească pe voi (advertiserii, companiile etc) ci să placă audienței.

Și apoi citiți acest material scris de VP Ad Products de la Facebook.

Leave a Reply

Your email address will not be published.