TikTok lansează Business Creative Hub – o resursă de nelipsit pentru branduri

TikTok lansează Business Creative Hub – o resursă de nelipsit pentru branduri



După cum știi deja, TikTok oferă posibilitatea oricărui conținut să devină viral. Viralizarea se întâmplă atât pe platforma sa, cât și pe alte platforme. Așa cum spunea și Laura Savu, TikTok a devenit o aplicație mass market. Cu alte cuvinte, indiferent de cine ești și ce cauți, găsești content relevant.

În timp ce creatorii de conținut găsesc cu ușurință sursă de inspirație pentru crearea de videoclipuri, multe dintre branduri au rămas indecise cu privire la prezența lor pe TikTok. Iar asta este de înțeles. Platforma necesită o abordare difertă în ceea ce privește crearea de conținut.

Având în vedere această problemă, TikTok a lansat Business Creative Hub – o resursă prin care brandurile au acces la îndrumare și la inspirație în cadrul platformei. Accesul la Hub se face direct din aplicație și este disponibil celor care au cont de business. În cadrul Hub-ul, ai acces la tips&tricks, sfaturi și idei creative pe care să le folosești în crearea conținutului video.

Business Creative Hub

Odată ce ți-ai setat contul business, găsești noua aplicație în secțiunea „Business suite” din meniul „Setări și confidențialitate” din TikTok. Plusul de valoare adus de Creative Hub constă în cele 2 resurse pe care le oferă: Ghidul de conținut pentru afaceri și prezentarea video.

Ghidul de conținut pentru afaceri 

Ghidul de conținut oferit de Hub vine în sprijinul brandurilor pentru a-și promova afacerea. Câteva dintre beneficiile pe care le oferă sunt: 

  • Inspiră în ceea ce privește crearea de conținut;
  • Oferă idei pentru crearea videoclipurilor;
  • Oferă sfaturi cu privire la strategia de conținut; 

Hub-ul pune la dispoziția afacerilor o paletă largă de instrumente pe care să le folosească pentru a-și contura prezența online:

  • Acces în timp real la măsurători;
  • Insight-uri despre audiență;
  • CTA;
  • Moderarea conținutului;
  • Studii de caz și bune practici de la branduri care au avut succes;

Prezentări video în Business Creative Hub

Scopul noii aplicații este, așa cum spune și explicația oficială TikTok, să răspundă nevoii de pe piață:

Din ascultarea utilizatorilor noștri, am constatat că o provocare comună, cu care se confruntă mulți dintre ei, a fost lipsa de inspirație pentru crearea de conținut nou. S-ar putea ca o strategie folosită cu succes pe alte platforme, să nu aibă același succes pe TikTok. Sau să nu știi care este tendința și cum ar putea brandul tău să facă parte din tendință. 

Creative Hub oferă acces la 3 tipuri de conținut video care este popular în țara de preveniență a afacerii, în ultimele 30 de zile:

  • Trending: Business – oferă acces la video-uri ale altor afaceri populare din țara brandului, clasificate în funcție de numărul de aprecieri pe care l-au primit;
  • Engaging: Business – acces la video-uri care sunt clasificate în funcție de engagement (comentarii și vizionări ale clipului);
  • Trending: Community – prezintă video-uri din diferite tipuri de conținut, clasificate în funcție de numărul de like-uri primite.

Cu ajutorul acestei secțiuni, echipa ta de marketing poate determina ce este sau nu este eficient atunci când stabilește strategia de comunicare a brandului.

Business Creative Hub oferă un flux constant de conținut și inspirație care să ajute să-ți transformi ideile creative în videoclipuri TikTok virale. 

Încurajări în loc de concluzii

Ca brand, poate fi copleșitor să găsești surse de inspirație pentru conținut, să-ți monitorizezi activitatea și să-ți păstrezi motivația. Din acest motiv, TikTok Business Creative Hub vine în sprijinul tău pentru pentru ca ideile tale să prindă viață și să se transforme în videoclipuri virale. TikTok are câteva oportunități excelente de a sprijini specialiștii în marketing prin oferirea unui punct de pornire promițător.

 

__________
Sursă foto și video: https://www.tiktok.com/