Dacă te-ai decis să încorporezi Instagram Reels printre tacticile de marketing pe care le folosești pentru brandul tău, următorul articol s-ar putea să-ți fie de folos.
Ca parte a ultimelor sale actualizări, Instagram a lansat un ghid complex de 23 de pagini, despre modul în care brandurile pot folosi funcția reels pentru promovarea și construirea unei comunități. Ghidul este unul valoros nu doar pentru că vine de la Instagram, ci deoarece conține o serie de sfaturi cheie despre utilizarea eficientă a funcției reels.
De ce Instagram Reels?
În primul rând, ghidul oferă o imagine de ansamblu asupra motivelor pentru care ar trebui să iei în considerare funcția Reels. Câteva dintre aceste motive sunt:
- Sunt amuzante și jucăușe, ceea ce ajuta ca brandul tău să fie descoperit mai ușor de către alți utilizatori;
- Publicul tău va interacționa mai mult cu ele;
- Instagram Reels reprezintă viitorul Instagram și ocupă deja 20% din timpul pe care utilizatorii îl petrec în aplicație;
După cum vezi, dacă nu adaugi Instagram Reels printre tacticile tale, riști să ratezi niște oportunități. Apropo, descoperă cum să folosești această funcție dacă vrei să-ți crești contul.
Cum arată un reel bun
Cu ceva vreme în urmă, ți-am arătat exact care sunt ingredientele unui reel de succes în acest articol. Hai să vedem care este părerea Instagram când vine vorba despre ingredientele unui reel de calitate.
În primul rând, videoclipul trebuie să fie creativ, amuzant și relevant pentru public:
1. Distractiv
Este important ca reel-ul tău să fie atrăgător pentru public, să-l distreze, iar conținutul său să cucerească urechile, ochii și inima celui care-l vede.
E bine să știi că 80% dintre reels sunt vizualizate cu sunetul pornit. Așadar, muzica poate fi un element cheie pentru a atrage atenția utilizatorilor și pentru a crea conexiune cu aceștia. Mai ales dacă aceasta complementează povestea pe care vrei s-o transmiți (dreamy, melancolică, romantică etc.)
Un alt element care te ajută să creezi materiale distractive este efectul vizual. De fapt, 40% dintre reel-uri folosesc efecte vizuale.
Un ultim sfat este ca videoclipul tău să inspire la răspuns emoțional. De exemplu, reels-urile amuzante generează emoții precum fericire, interes sau curiozitate. Îți recomandăm să creezi conținut edutaining prin care să-ți educi audiența să învețe ceva nou, dar într-un mod amuzant.
2. Digerabil
Adică, să fie simplu de urmărit. De exemplu, poți împărți conținutul său în informații cheie despre produs sau funcționalitatea acestuia.
Attention span-ul se tot micșorează. Drept urmare, captează atenția utilizatorilor în primele 5 secunde și pregătește scena făcând teasing cu ceea ce urmează (ex. 3 moduri în care să folosești produsul x). Mai mult decât atât, folosind voiceover vei reuși să oferi voce și personalitate brandului tău. Iar dacă vrei să consolidezi mesajele cele mai importante, adaugă fragmente de text pe video.
3. Relevant
Probabil cel mai important aspect al unui reel de succes este relevanța acestuia. Singura modalitate prin care poți să crești o comunitate în jurul brandului cu ajutorul reels este să creezi conținut relevant. Cum faci asta? În primul rând, vorbește-i direct audienței tale, ca și cum ar fi niște spectatori. Apoi, vorbește-le pe limba lor, astfel încât aceștia să înțeleagă ușor ce vrei să transmiți. Un limbaj simplu de înțeles te va ajuta să te conectezi mai bine la valorile și scopurile audienței tale.
La final, leagă parteneriate cu alți creatori de conținut care te pot ajuta să te conectezi la alte comunități cu care împarți aceleași interese.
Dacă vrei să descoperi mai multe date și informații despre engagement, dar și despre colaborarea cu alți creatori de conținut, merită să arunci o privire printre cele 23 pagini ale ghidului.
Tu folosești reels? Dacă da, ce anume funcționează pentru tine? Dacă nu, ce rețineri ai în folosirea acestora?
______
Sursă poză de copertă: Freepik.com