Problema story-urilor pe Instagram era că doar cei care te urmăresc pe Instagram pot să le vadă.
Dar problema asta s-a rezolvat odată cu introducerea sticker-elor de geolocation și hashtags.
Am observat că atunci când folosesc geolocation, se duplează numărul celor care-mi urmăresc postările pe Instagram Stories.
De ce ar trebui să folosiți aceste opțiuni în Instagram Stories?
- Pentru că atunci când ești la un eveniment unde există un hashtag oficial ți-ai putea ajuta urmăritorii să poată vedea ce se mai întâmplă pe hashtag-ul respectiv (mai ales pentru cei care fac takeovers pentru diferite branduri)
- Pentru că Instagram face curated content pe locații și îți cresc șansele ca lumea să-ți vadă postările
- Pentru că-i mai ușor pentru cel care te urmărește să apese pe un singur buton decât să iasă de pe profilul tău, să intre în Search Explorer și să noteze locația/hashtag-ul respectiv
De asemenea există și posibilitatea să dai cuiva tag în Instagram Stories. Trebuie doar să începi să-i scrii contul folosind @ la început. Însă fă bine și așteaptă până îți arată Instagram profilul respectiv. Apoi selectezi contul cui vrei să-i dai tag și gata.
Mai jos ai pașii care-ți arată cum să folosești