2 greseli pe care brandurile le fac cu Instagram ads

2 greseli pe care brandurile le fac cu Instagram ads



Cred ca Instagram este in momentul de fata cea mai buna platforma mobila pe care poti sa-ti faci advertising. Dar desigur, daca vrei sa ai rezultate inseamna ca trebuie sa-ti faci ad-urile pentru comunitatea de acolo. Si aici ma refer la ad-uri care sa comunice pe limbajul lor.

De fiecare data cand vorbesc cu un brand care vrea sa-si faca advertisingul pe Instagram le recomand sa inceapa sa se gandeasca prima oara la audienta si mai apoi la brand.

Insa ieri am vazut cateva obiceiuri proaste pe care multi advertiseri le fac atunci cand vine vorba de Instagram ads:

1. Link-urile in comentarii

reclame instagram

Degeaba iti pui linkul in comentariu pentru ca nici un utilizator (nici chiar cel mai mare fan al tau de pe Instagram) nu va deschide o browser pe telefon si va incepe sa copieze linkul tau. Desi ai folosi un serviciu prin care vrei sa monitorizezi cate lead-uri iti vin de pe instagram, tot degeaba e. Singurul mod in care omul poate sa dea click nativ pe un link in Instagram este din profil.

Apoi mai este si problema textului in description.

Poate ca vrei sa faci advertising si pe Facebook si pe Instagram si nu mai ai chef/timp/nervi/creativitate sa optimizezi un text pentru Facebook si un Text pentru Instagram. Dar gandeste-te cum e cand apare ad-ul in feed-ul utilizatorului iar acesta trebuie sa faca doua actiuni in loc de una. Adica trebuie sa dea click pe “Read more” ca sa citeasca tot textul si POATE va da click pe imagine ca ajunga la Landing Page-ul dorit de tine.

Iata mai jos un exemplu bun de text optimizat pentru Instagram:

mercedes ad instagram

2. Imaginile folosite in ad-uri

Instagram e o platforma pe care oamenii stau atunci cand vor sa vada fotografiile prietenilor lor, sau sa-si urmareasca fotograful preferat ori sa se “laude” cu locurile si zonele pe care le-au vazut si fotografiat. Ideea e simpla! Oamenii stau pe Instagram pentru ca e altfel decat Facebook, Twitter sau Youtube. Desigur, fiecare retea are caracteristica ei si de aceea si advertiser-ul ar trebui sa inteleaga ca ad-urile facute pe Instagram ar trebuie sa arate cat mai nativ fotografiilor de pe Instagram.

Asa ca un ad de genul acesta nu va atrage niciodata atentia maxima pe care ar putea-o face un ad nativ:

organge instagram ad

Dar hai sa nu terminam articolul acesta intr-o nota atat de pesimista, asa ca va las cu un exemplu de asa da in ce inseamna ad nativ pentru Instagram.

instagramology reclame instagram