Ce funcționeză pe Instagram în 2021? Raportul Instagram engagement

Ce funcționeză pe Instagram în 2021? Raportul Instagram engagement



Dacă zilele trecute vorbeam despre dinamica platformelor de socializare, în acest articol vom trage niște concluzii despre tendințele Instagram. Ce funcționează pe Instagram în 2021? Ce elemente, tactici și abordări ar trebui să adopți în strategia ta de marketing de pe Instagram?

Răspunsul acestor întrebări a fost aflat de către echipa de la Mention și Hubspot, în cadrul raportului Instagram engagement. Aceștia au analizat peste 100 de milioane de postări publice, de la un milion de utilizatori. Astfel, au stabilit tendințele și schimbările cheie în engagementul utilizatorilor Instagram.

Raportul Instagram engagement. Cine sunt promotorii studiului?

Mention este o platformă de ascultare socială și monitorizare media. Misiunea lor este de a se asigura că afacerile și mărcile pot urmări cu ușurință cele mai importante conversații de pe rețelele sociale. 

HubSpot este un ecosistem care unește partea de software, educație și comunitate. Misiunea lor este de a ajuta afacerile să crească mai bine în fiecare zi. Are peste 56.500 de clienți din peste 100 de țări. 

Ce funcționează pe Instagram în 2021? Rezultatele din raportul Instagram engagement.

Înainte să-ți spunem care sunt rezultatele studiului, este important de menționat că tendințele variază. Nu există o rețetă general valabilă pentru postări. Însă, înțelegând cele mai recente schimbări, îți poți revizui strategia businessului tău. Sau, cel puțin, poți experimenta tactici noi pentru a vedea dacă îți îmbunătățesc rezultatele.

Raportul Instagram Engegement
Sursă: ideahuntr.com
  • Postările tip carusel au depășit postările tip single image, cât și cele video, și sunt considerate cel mai atrăgător tip de postare.
  • Captions care au între 1.000 – 2.000 de caractere au avut cel mai mare engagement pe platformă. 
  • Industria de beauty și cosmetice a primit cele mai mare procent de engagement.
  • Rata medie de engagement la nivel global a scăzut la 1,42%, cu 0,84% în 2021. 
  • Cele mai influente mărci de pe Instagram sunt Lamborghini, Netflix Brasil, Anastasia Beverly Hills și Givenchy.
  • Conturile Instagram mai mici înregistrează o creștere constantă și găsesc noi modalități de a ajunge la public, deoarece majoritatea conturilor au mai puțin de 1.000 de urmăritori (53,6%), o ușoară scădere față de rezultatele din 2020 (52,35%).
  • Beverly Hills, California, ocupă primul loc în primele 50 de orașe pentru engagement la nivel global.

Mai multe resurse

După cum vezi, câteva din concluzii, cum ar fi postările de tip carusel, erau ușoare de prevăzut. În schimb, altele ar putea să-ți planteze idei noi în abordarea ta.

Dacă vrei să afli și alte concluzii utile, despre hashtaguri, taguri sau care este ziua ideală pentru postări, descarcă gratuit Raportul Instagram engagement.

Înainte să te decizi cum să-ți îmbunătățești strategia de marketing de pe Instagram, îți recomandăm să-ți faci un audit al contului. Acesta te va ajuta să-ți dai seama dacă prezența ta pe Instagram este în conformitate cu obiectivele tale.

Totodată, dacă vrei să afli cum să ai ai succes pe Instagram, Robert Katai îți oferă câteva informații valoroase pe care să le pui în practică începând chiar acum. 

Spune-ne, într-un comentariu, ce idee din raportul Instagram engegement vrei să implementezi pentru brandul tău?

____
Sursă cover foto:  Lukas, de la Pexels

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *