Un call to action fără cuvinte pe Instagram

Un call to action fără cuvinte pe Instagram



Hai că atunci când pui o imagine pe Instagram nu e multă bătaie de cap. Adică e un fel de ţap-pac, nu? Te plimbi prin cooperativă, vezi un muncitor cu un ciocan în mândă, îl tragi în chip, treci printr-un filtru imaginea (de preferabil Earlybird, Toaster sau chiar şi Kelvin) şi să nu uiţi te rog de multitudinea de hashtag-uri care-ţi vor aduce şi azi 10 followers. Gata munca şi pe Instagram. Ce urmează? Twitter? Facebook? Sau hai să-ncercăm şi Tumblr!

Şi-acum dă-mi voie să te-ntreb: De ce te-aş urmări? De ce ţi-aş da like? De ce aş pierde câteva secunde din viaţa mea pentru că tu ai investit poate chiar mai puţine secunde?

Zilele trecute am văzut două imagini ale unor branduri care au avut un call-to-action mai diferit (@mbusa & @toms). Fără cuvinte, fără like-uri şi obligativităţi digitale ci pur şi simplu imaginea m-a îndemnat să-i dau like pentru că am vrut să văd cum se vede “iubirea instagramului” pe fotografia lor.

Ideea e simplă şi merită dezvoltată, ba mai mult, poate genera reacţii interesante.

Aşadar, se poate creea conţinut pe Instagram şi fără “Like aici” sau “foloseşte hashtag-ul pentru a intra în comunitatea X”

Instagram a lansat un hashtag care poate fi o sursă de inspiraţie