Instagram reels sunt o mină de aur care te ajută să-ți crești numărul de urmăritori. Clipurile scurte, distractive dar și educative în același timp, au un mod aparte de a atrage atenția utilizatorilor, ceea ce poate însemna mai mult engagement pentru tine.
La cât de bine sună descrierea Instagram reels, ai putea avea impresia că ai nevoie de o cameră super profi, de niște abilități extraordinare și multe ore la dispoziție ca să le creezi. Însă lucrurile nu sunt chiar așa.
Descoperă, alături de Vali Bărbulescu, content creator și ambassador Samsung, cum să creezi Instagram reels chiar cu telefonul.
Conținutul online
Când am vorbit despre trend-urile digitale pentru 2023, am amintit că oboseala devine tot mai prezentă în viețile noastre pentru că suntem bombardați de conținut din toate părțile, iar viteza cu care se desfășoară lucrurile este halucinantă.
Ca soluție la problema de mai sus, ca și creator de conținut, e bine să-ți păstrezi un dram de amuzament și să iei viața mai puțin în serios.
De ce să alegi reels?
Dintre toate formele de conținut, în acest moment, Instagram reels este singura modalitate care te ajută să obții un reach corect. Sunt amuzante și jucăușe, de scurtă durată și reprezintă peste 20% din timpul pe care utilizatorii îl petrec în aplicație.
Vezi cum să folosești Instagram reels pentru brandul tău.
Ce subiecte să filmezi?
Cele mai engaging subiecte pe Instagram sunt cele cu bebeluși și pisici. Dacă nu poți crea nimic despre ele, nu-ți fă griji. Iată cum poți găsi inspirație:
- Caută alte tipuri de reels din industria ta, dar și din alte industrii ca să aduci o doză de creativitate;
- Din întrebările pe care le primești frecvent de la clienți, urmăritori;
- Reciclează conținutul pe care-l ai deja: postări/articole mai vechi;
- Din lucrurile pe care le faci zi cu zi;
- Din discuțiile cu clienții: frustrări, aspirații, idei;
- Vezi rezultatele apărute în baza hashtagurilor;
- De pe answerthepublic.com
Durata unui reel
Ținând cont că attention span-ul este într-o continuă scădere, sunt suficiente două secunde pentru un cadru ca să atragi atenția. Poți folosi orice smartphone pentru a crea conținut.
Mai presus de orice este asumarea a ceea ce spui sau faci. – Vali Bărbulescu
La final, dacă ai nevoie să faci editări, cele mai folosite aplicații de editare video sunt: InShot, Capcut și Videoleap.
Toate informațiile de mai sus au fost oferite în cadrul evenimentului World of Digital Autumn Edition 2022. Poți vedea înregistrarea întregului eveniment aici.