Încă o companie serioasă care ia în calcul unealta storytellingului. De ce nu au făcut-o până acum nu știm, dar iată că ni se demonstrează din nou că această platformă merită atenție.
Cu pași mititei, cu doar puțin peste 200 de urmăritori, prima postare reprezintă un repost al unui cont ce merită urmărit la rândui.
Părerea mea este că, deși pe instagram apare ca un video, postarea lui @vutheara reprezintă ceea ce se cheamă a fi un cinemagraph. Nu reprezintă chiar un gif, este totuși o poză din care anumite părți se află în mișcare repetitivă.
Cinemagraph, de viitor sau ba?
Pentru astfel de cadre ai nevoie de răbdare. Mișcarea nu se face instant, atenția trebuind să-ți fie sporită. Asta din perspectiva provitorului. Din cea a producătorului, până de curând exista o aplicație chiar cu numele respectiv, însă ea a dispărut. Producția lor rămânând pe umerii Photoshop-ului sau a altor softuri mai complexe.
Personal am descoperit cinemagraphele urmărind mai multe conturi aparținând reprezentanților caselor de modă. Pare un soi de tool și mai interesant, sensibilizând ochiul atent la detalii.
Revenind la Michelin, sunt curios cum vor aborda în viitor comunicarea produselor sale prin intermediul imaginilor. Rămâne de văzut. Deocamdată mai știm că lucrează abitir pe #ArtOfMovement.
Ce alte companii mai știți novice pe Instagram?